کد خبر : 15333
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 خرداد 1403 - 8:46

تاکید استاندار قم بر تولید مسکن استاندارد و باکیفیت

تاکید استاندار قم بر تولید مسکن استاندارد و باکیفیت
استاندار قم با تاکید بر ساخت مسکن باکیفیت گفت: متولیان امر استاندارد در تمام مراحل؛ از مواد اولیه گرفته تا ارائه خدمات ساخت و ساز، نظارت کامل و کافی داشته باشند تا مسکن استاندارد و مناسبی برای مردم فراهم شود.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ محمد آقامیری در جلسه شورای استاندارد استان  با تاکید بر لزوم رعایت قوانین استاندارد در تولید محصولات و ارائه در بازار، گفت: نظارت دقیق و کنترل استاندارد کالا و خدمات، با استفاده از مشارکت و ظرفیت‌های مردمی، در دستور کار قرار گیرد.

وی به موضوع تولید محصولات بدون استاندارد اجباری اشاره کرد و افزود: در برابر تخلف باید برخورد فوری قانونی صورت گیرد.

آقامیری همچنین اهمیت امنیت غذایی و سلامت مردم را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: توجه به استاندارد آلاینده‌های محصولات کشاورزی یکی از مسائل مهمی است که باید از سوی اداره کل استاندارد و جهاد کشاورزی استان به طور جد مورد نظارت و ارزیابی قرار گیرد.

استاندار قم به ایجاد بسترهای ترغیب تولیدکنندگان به استانداردسازی محصولات تولیدی اشاره کرد و ادامه داد: کاهش فرآیندهای اداری و دستیابی سریع به الزامات ارائه استاندارد محصولات یکی از موارد مهم در این زمینه است.

وی تصریح کرد: یکی از موضوعات مهم در استان تولید مسکن با کیفیت است و ضروری است که متولیان امر استاندارد در مورد تمام مراحل از مواد اولیه تا ارائه خدمات ساخت و ساز، نظارت کامل و کافی داشته باشند تا مسکن استاندارد و مناسبی برای مردم فراهم شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.