کد خبر : 15662
تاریخ انتشار : جمعه 8 تیر 1403 - 14:45

امام‌جمعه قم:

مردم با مشارکت بالا تودهنی به دشمن خواهند زد

مردم با مشارکت بالا تودهنی به دشمن خواهند زد
امام‌جمعه قم با اشاره به اینکه مشارکت بالا و انتخاب فرد اصلح دو راهبرد انتخابات است، گفت: در این انتخابات با مشارکت بالای ملت ایران، بار دیگر تودهنی محکمی به آمریکا و اسرائیل و دنباله‌های آنان و ضدانقلاب زده خواهد شد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ آیت‌الله سید محمد سعیدی امروز در خطبه‌های نمازجمعه قم که در مصلی برگزار شد با اشاره به انتخابات و انتخاب اصلح، اظهار داشت: علاوه بر توجه به مشارکت بالای مردم پای صندوق‌های رأی باید انتخاب اصلح را هم موردتوجه قرار دهیم.
وی ادامه داد: باید کسی را انتخاب کنیم که در اداره کشور از تدبیر، تقوی، امانت الهی، اعتقاد عمیق و قلبی به مبانی انقلاب اسلامی، کارآمدی و توانمندی برای به فعلیت رساندن ظرفیت‌های کشور برخوردار باشد.
امام‌جمعه قم با اشاره به اینکه عواقب سهل‌انگاری و کوتاهی در حضور پای صندوق‌های رأی و انتخاب فرد اصلح برای خودمان است، گفت: رأی‌دادن یک تکلیف شرعی و وظیفه شهروندی است که هر کسی باید این تکلیف را ادا کند.
آیت‌الله سعیدی در بخش دیگری از سخنان خود به دو راهبرد پایه‌ای انتخاب اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب مشارکت بالا و انتخاب فرد اصلح را به‌عنوان دو راهبرد پایه‌ای در خصوص انتخابات نام‌برده‌اند.
وی ابراز داشت: مشارکت بالای مردم بر اساس اصولی مانند پاسداری از جمهوریت نظام به‌اندازه پاسداری از اسلامیت نظام ارزش دارد همچنین انتخاب اصلح در تحقق شعار ایران قوی و سرافراز ضرورت دارد.
خطیب جمعه قم با اشاره به اهمیت این انتخابات در سطح بین‌المللی، عنوان کرد: در این انتخابات با مشارکت بالای ملت ایران، بار دیگر تودهنی محکمی به آمریکا و اسرائیل و دنباله‌های آنان و ضدانقلاب زده خواهد شد.
وی ادامه داد: با مشارکت بالای ملت در انتخابات، دوستداران انقلاب اسلامی در سطح جهان به‌ویژه محور مقاومت اسلامی خوشحال، و معاندان و ضدانقلاب هم به انفعال و تناقض کشیده می‌شوند.
عضو خبرگان رهبری در خاتمه گفت:  مشارکت بالا در انتخابات در جهت تأمین منافع، امنیت و اقتدار و تقویت همبستگی اجتماعی، همدلی و هم‌افزایی برای حل مشکل‌های مردم تأثیرگذار است.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.