کد خبر : 15410
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 خرداد 1403 - 8:37

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم بیان کرد؛

نقش آموزش و پرورش در تحقق مشارکت حداکثری رأی اولی‌ها

نقش آموزش و پرورش در تحقق مشارکت حداکثری رأی اولی‌ها
مدیرکل آموزش و پرورش استان قم بیان کرد: آموزش و پرورش به عنوان یک دستگاه گسترده است که در بخش‌های مختلف جامعه نقش‌آفرینی می‌کند و در خانواده حضور پررنگ و نقش بی بدیلی در ترغیب مردم به حضور در انتخابات به ویژه رأی اولی‌ها دارد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم  اظهار کرد: در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۱۳ دی‌ماه فعالیت‌های رسمی انتخاباتی خود را شروع کردیم و در حال حاضر نیز با توجه به فرصت بسیار محدودی که وجود دارد تقریباً از ۱۵ خردادماه فعالیت‌های رسمی انتخاباتی خود را آغاز کردیم.

وی با بیان اینکه کار اصلی ما در آموزش و پرورش تشویق، ترغیب و تبیین برای حضور و مشارکت مردم در انتخابات است، ادامه داد: حضور در انتخابات یک وظیفه همگانی، دینی و انقلابی است آموزش و پرورش به عنوان یک دستگاه گسترده است که در بخش‌های مختلف جامعه نقش‌آفرینی می‌کند.

رحیمی با بیان اینکه در راستای برگزاری باشکوه این انتخابات از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم، تاکید کرد: بار اصلی اجرای فرآیند انتخابات به دوش آموزش و پرورش است؛ از ۶۵۵ شعبه اخذ رأی بیش از ۲۵۵ شعبه در مدارس تشکیل می‌شود و بخش اعظمی از تجهیز، تأمین امکانات و زیرساخت‌های مورد نیاز دیگر شعب اخذ رأی نیز توسط آموزش و پرورش انجام می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم عنوان کرد: در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۲۱ هزار نفر عوامل اجرایی انتخابات بیش از ۸ هزار نفر پرسنل آموزش و پرورش بودند و در این انتخابات ریاست جمهوری قطعاً این روند اتفاق خواهد افتاد.

وی در پایان بیان کرد: آموزش و پرورش بهترین یاور برگزاری انتخابات در طول تاریخ انقلاب اسلامی بوده و در این انتخابات نیز تلاش می‌کنیم این امر به بهترین وجه محقق شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.