کد خبر : 15151
تاریخ انتشار : شنبه 5 خرداد 1403 - 9:09

پنج مجموعه ورزشی در قم به مزایده گذاشته شد

پنج مجموعه ورزشی در قم به مزایده گذاشته شد
اداره‌کل ورزش و جوانان قم پنج مجموعه ورزشی این استان را به مزایده گذاشته است.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم در راستای شیوه نامه اجرایی ماده(۵) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت(۲)، «۴ مجموعه ورزشی» را به مدت(۱) سال و «یک مجموعه ورزشی را به مدت(۳) سال از طریق مزایده و با جزئیات مندرج در اسناد مزایده، با بهره‌گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت http://setadiran.ir و به صورت الکترونیکی واگذار می‌کند.

موارد اجاره شامل مشخصات، شرایط و نحوه اجاره در برد اعلان عمومی سامانه مزایده قابل مشاهده، بررسی و انتخاب می‌باشد و علاقمندان به شرکت در مزایده می‌بایست جهت ثبت‌نام و دریافت گواهی الکترونیکی(توکن) با مرکز پشتیبانی و راهبری سامانه(۰۲۱۴۱۹۳۴) تماس بگیرند.
تاریخ انتشار مزایده در سایت روز پنج‌شنبه ۱۴۰۳/۳/۳ و مهلت دریافت اسناد مزایده از سایت ساعت ۸ صبح روز پنج‌شنبه ۱۴۰۳/۳/۳ لغایت ساعت ۱۹ روز یک‌شنبه ۱۴۰۳/۳/۶ و آخرین مهلت زمانی ارائه پیشنهاد نیز تا ساعت ۱۲:۳۰ روز پنج‌شنبه ۱۴۰۳/۳/۱۷ اعلام شده است و زمان بازگشایی و اعلام برنده روز شنبه ۱۴۰۳/۳/۱۹ خواهد بود.
اطلاعات تماس دفاتر ثبت‌نام استان‌ها، در سایت سامانه دولت http://setadiran.ir بخش «ثبت‌نام / پروفایل مزایده‌گر» موجود است.

اسامی اماکن و قیمت پایه آنان به شرح زیر است:استخر یاس(ماهیانه ۱۵۰ میلیون‌تومان)سالن انقلاب(ماهیانه ۱۵ میلیون‌تومان)سالن نرجس(ماهیانه ۱۵ میلیون‌تومان)سالن مهر «اختصاصی کشتی»(ماهیانه ۱۰ میلیون‌تومان)زمین روباز بسکتبال پردیسان «سه ساله»(ماهیانه ۳۰۰ هزارتومان)

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.