کد خبر : 3444
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 فروردین 1402 - 18:34

رئیس پلیس راه استان قم:

واژگونی و خروج از جاده، عامل بیشترین حوادث جاده ای قم در نوروز بود

واژگونی و خروج از جاده، عامل بیشترین حوادث جاده ای قم در نوروز بود
رئیس پلیس راه استان قم گفت: بنا بر نظر کارشناسان پلیس راه حاضر در محل سانحه های جاده ای استان، در نوروز امسال واژگونی و خروج از جاده عامل بیشترین حوادث جاده ای در استان قم بود.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ سرهنگ مختار پناهی  اظهار داشت: طرح نوروزی پلیس راه از ۲۵ اسفند گذشته آغاز شد و تا ۱۵ فروردین ماه جاری در سطح جاده های برون شهری استان قم ادامه یافت.

وی گفت: در این مدت تعداد ۱۱ فوتی در تصادف های جاده ای استان قم ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل تفاوتی نکرده و افزایش یا کاهشی را شاهد نبوده ایم.

وی با اشاره به ۲ سانحه رخ داده شده فوتی در ایام نوروز در استان قم گفت: در یکی از حوادث روز ۲۵ اسفند گذشته یک دستگاه خودروی سواری دنا در محور قم به گرمسار از مسیر جاده منحرف شد و یک نفر در این سانحه فوت کرد.

پناهی بیان کرد: چهارم فروردین امسال نیز بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در جاده اراک به قم یک نفر فوت کرد و ۱۰ نفر دیگر مصدوم شدند.

وی همچنین از افزایش ۱۰ درصدی تصادف های جرحی در طرح نوروزی امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل تر آن خبر داد، اما به آمار نفرات مجروح و مصدوم شده اشاره ای نکرد.

رئیس پلیس راه استان قم گفت: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته در مورد حوادث جاده ای در کشور در ایام نوروز امسال،‌ استان قم در میانه های جدول قرار گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.