کد خبر : 2334
تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1401 - 18:34

گلایه اهالی قنوات از نبود درمانگاه و داروخانه شبانه‌روزی در این شهر

گلایه اهالی قنوات از نبود درمانگاه و داروخانه شبانه‌روزی در این شهر
تعدادی از شهروندان اهل قنوات از نبود درمانگاه و داروخانه شبانه‌روزی در این شهر ابراز گلایه کردند. این شهروندان می‌گویند علیرغم این که قنوات یکی از نقاط شهری استان قم به حساب می‌آید؛ با این حال مردم قنوات و روستاهای اطراف آن، در صورت بیماری به هنگام شب می‌بایست به شهر قم مراجعه کنند.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ تعدادی از شهروندان اهل قنوات در تماس با پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، از نبود درمانگاه و داروخانه شبانه‌روزی در این شهر ابراز گلایه کردند.

این شهروندان می‌گویند علیرغم این که قنوات یکی از نقاط شهری استان قم به حساب می‌آید؛ با این حال مردم قنوات و روستاهای اطراف آن، در صورت بیماری به هنگام شب می‌بایست به شهر قم مراجعه کنند.

از طرفی جاده قنوات به قم نیز دارای آسفالت غیراستاندار و ناایمن است که این موضوع هرگونه تردد اورژانسی با خودروهای عادی را در این مسیر ناممکن کرده و سبب به دردسر افتادن مردم شده است.

افزون بر این نبود درمانگاه و داروخانه شبانه‌روزی با معیارهای در نظر گرفته شده برای یک شهر همخوانی ندارد و برای همین لازم است که دستگاه‌های استانی، از جمله دانشگاه علوم پزشکی استان قم برای رفع این معضل چاره‌اندیشی کنند.

شایان ذکر است بر اساس آخرین سرشماری کشور، ﺷﻬﺮ ﻗﻨﻮات دارای ۳۳۶۰ خانوار و ۱۱۶۶۷ ﻧﻔﺮ جمعیت اﺳﺖ.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.