کد خبر : 13026
تاریخ انتشار : شنبه 30 دی 1402 - 12:23

آیت الله حسینی بوشهری:

اگر مانعی در مسیر پیشرفت در صنعت خودرو وجود دارد باید صادقانه گفته شود

اگر مانعی در مسیر پیشرفت در صنعت خودرو وجود دارد باید صادقانه گفته شود
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار رئیس شورای تحول و پیشرفت وزارت صمت گفت: اگر مانعی در مسیر پیشرفت در صنعت خودرو وجود دارد باید شجاعانه و صادقانه به مردم گفته شود.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار رئیس شورای تحول و پیشرفت وزارت صمت با اشاره به اینکه در عرصه تسلیحاتی و دفاعی به پیشرفت‌های بسیاری رسیده‌ایم، تصریح کرد: متاسفانه این پیشرفت را در صنعت خودرو شاهد نبودیم و اگر مانعی در این مسیر وجود دارد باید شجاعانه و صادقانه به مردم گفته شود.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری با بیان اینکه وضعیت فعلی صنعت خودرو پسندیده نیست، خاطر نشان کرد: خودروسازی یک صنعت ملی است و می‌تواند با رونقی که پیدا می‌کند در عرصه صادرات نیز ورود جدی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه عظمت کار تولیدی در وزارت صمت را نادیده نمی‌گیریم، افزود: اگر به صنعت خودروسازی نیز توجه شود، قطعا پرونده فعالیت‌های وزارت صمت تکمیل خواهد شد.

نائب رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه اگر چرخ تولید کشور به حرکت درآمده و به خودکفایی برسیم اتفاق مبارکی است، گفت: یک برهه‌ای در کشور حالت یأس و ناامیدی حاکم بود و معتقد بودند که ایرانی نمی‌تواند شعار ما می‌توانیم را سردهد.

وی با بیان اینکه یکی از برکات بزرگ انقلاب اسلامی از بین بردن این فضا بود خاطر نشان کرد: اینکه مقام معظم رهبری تک تک مسائلی که در پیشرفت، آبادانی و عزت کشور نقش دارد را پیگیری می‌کنند، نشان دهنده دغدغه ایشان برای رساندن کشور به قله است.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه ایران کشوری است که بدون توجه به شرق و غرب می‌خواهد روی پای خود بایستد، افزود: این موضوع موجب شده است تا برخی برای کشور مشکلاتی را به وجود بیاورند.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه با بیان اینکه دشمن در جنگ شناختی غیر از اسلام‌زدایی به دنبال ایرانیت‌زدایی نیز بوده است، تصریح کرد: نمونه‌های حرکت دشمن را در جریانات سال گذشته مشاهده کردیم.

وی با اشاره به اینکه وزارت صمت نقش موثری در امیدآفرینی در جامعه دارد، یادآور شد: در مواردی دشمن پیشرفت‌های کشور را بیش‌تر و دقیق‌تر از افرادی که در داخل کشور هستند، رصد می‌کند.

امام جمعه قم با بیان اینکه دشمنی آن‌ها در یک بُعد با اسلام است، افزود: بُعد دیگر دشمنی آن‌ها به خاطر این است که کشوری که سال‌ها درگیر تحریم است چگونه به این میزان از پیشرفت و موفقیت رسیده است.

در ابتدای این دیدار، رئیس شورای تحول و پیشرفت وزارت صمت گفت: دشمن تمام تلاش خود را برای ناامیدی مردم به کار گرفته است.

علی گلشنی با بیان اینکه وزیر صمت از بدنه تولیدکنندگان است افزود: این موضوع موجب شده است تا به خوبی دغدغه تولید کنندگان شنیده شود.

نماینده ویژه وزیر صمت با بیان اینکه یکی از ضعف‌های سطوح مدیریتی کشور عدم استفاده از تجارب مدیران گذشته بوده است، تاکید کرد: در وزارت صمت تلاش کردیم از این آفت جلوگیری کنیم و در کمیته‌های مختلف از تجارب مدیران موفق ۳۰ سال گذشته وزارت صمت بهره‌مند شویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.