کد خبر : 13554
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 اسفند 1402 - 9:03

حسینیه معلی؛ ثمره‌ی هدف گذاری درست رسانه‌ای

حسینیه معلی؛ ثمره‌ی هدف گذاری درست رسانه‌ای
حسینیه‌ معلی با تکیه بر فرم‌ها و تکنیک‌های تلویزیونی و هنری این امکان را برای جامعه هدف خود به وجود آورده که مدیحه‌سرایان اهل بیت(ع) را خارج از چارچوب‌های مرسوم به تماشا نشسته و از بستر برنامه‌ای شاد به نکات مهم معارفی در این باره نیز عنایت داشته باشند.
۵/۵ - (۱ امتیاز)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛  برنامه”حسینیه‌ معلی” پس از گذشت چهار فصل از پخش نشان داده که حرف‌های بسیاری برای گفتن در قاب تلویزیون ایرانی دارد، در فصل اخیر به یکی از برنامه‌های پرمخاطب و جذاب تلویزیون تبدیل شده به نحوی که در فضای مجازی نیز بخش‌هایی از این برنامه با استقبال مخاطبان این عرصه همراه بوده است.
به تعبیر برخی کارشناسان، حسینیه‌ معلی با تکیه بر فرم‌ها و تکنیک‌های تلویزیونی و هنری این امکان را برای جامعه هدف خود به وجود آورده که مدیحه‌سرایان اهل بیت(ع) را خارج از چارچوب‌های مرسوم به تماشا نشسته و از بستر برنامه‌ای شاد به نکات مهم معارفی در این باره نیز عنایت داشته باشند.
از سوی دیگر این برنامه نشان داده علیرغم برچسب هایی که به آن زده می شود به دنبال رقابت و داوری کردن نیست.

نکته حائز اهمیت دیگر ناظر به شعار زیبای این برنامه است “حسینیه‌ای برای ایران” چه آن که به خوبی توانسته با نشان دادن آداب و رسوم مناطق مختلف ایران در هنگام شادی و عزا، تصاویر مغفول‌مانده از آیین‌ محبان ائمه اطهار(ع) را به تصویر بکشد.
این نکته بسیار مهمی در راستای تعمیق وحدت و انسجام ملی در سایه نشان دادن آیین‌های شادی‌بخش با محوریت اهل بیت(ع) و به مناسبت اعیاد شعبانیه است.

نکته دیگر این که حسینیه معلی توانسته با دعوت از افرادی از دیگر ملت ها حتی جلوه ی بین المللی به کار خود بدهد و همه این ها نشان می دهد این شب ها از طریق شبکه سوم سیما برنامه ای را به نظاره نشسته ایم که پیش از هر چیز دیگری، ثمره‌ی یک هدف گذاری صحیح رسانه ای است که امید است تولید و پخش چنین برنامه هایی در آینده نیز با قوت مضاعف تداوم داشته باشد.

سید محمدمهدی موسوی

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.