کد خبر : 7543
تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1402 - 18:34

معاون علوم پزشکی قم:

آخرین مرکز کرونا در استان قم به کار خود پایان داد

آخرین مرکز کرونا در استان قم به کار خود پایان داد
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم از پایان فعالیت آخرین مرکز کرونا در استان قم از فردا یکشنبه ۱۵ مردادماه جاری خبر داد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، مجید اصغری در گفت‌وگویی افزود: باتوجه‌به شرایط کرونا در کشور و استان قم و ابلاغ مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت و مصوبه کارگروه فنی مرکز بهداشت، تنها مرکز منتخب مراقبت و غربال کرونای استان که در مرکز خدمات جامع سلامت امام خمینی (ره) در حال فعالیت بود از تاریخ ۱۵ مردادماه تا اطلاع ثانوی غیرفعال می‌شود.

وی اضافه کرد: بدیهی است در صورت هرگونه تغییر در شرایط کرونایی و لزوم فعالیت مجدد، این مرکز مجدداً به چرخه خدمات دانشگاه علوم پزشکی، بازخواهد گشت.

رییس مرکز بهداشت استان با اشاره به فعالیت ۹ مرکز منتخب کرونا در شرایط بسیار سخت اپیدمی بیماری در بیش از ۳ سال گذشته ادامه داد: کارکنان حوزه سلامت در تمامی بخش‌ها با ایثار و فداکاری غیرقابل‌وصف همواره در جهت حفظ و ارتقای سلامت همشهریان و آحاد جامعه کوشیده‌اند؛ ولی همکاران فعال در مراکز کرونا و نیز آزمایشگاه‌های مولکولی به دلیل مواجهه نزدیک و مستقیم با این ویروس، همواره با ازجان‌گذشتگی مثال‌زدنی نام خود را در این عرصه جاودان نمودند که بسیار قابل‌تقدیر است و مطمئناً ما جور درگاه حضرت حق هم خواهند بود.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.