کد خبر : 5437
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 خرداد 1402 - 18:18

تا یک ماه آینده؛

اتصال همه متقاضیان سایت ۵۶۰ هکتاری پردیسان به پیمانکار

اتصال همه متقاضیان سایت ۵۶۰ هکتاری پردیسان به پیمانکار
سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: تا یک ماه آینده همه متقاضیان سایت ۵۶۰ هکتاری پردیسان که تکمیل وجه کرده اند به پیمانکار یا تعاونی متصل می‌شوند.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ سرپرست اداره کل راه و شهرسازی در جلسه امروز شورای تامین مسکن استان گفت: در حال حاضر تعدادی از متقاضیان به پیمانکاران متصل شده اند و نهایتا تا یک ماه آینده همه متقاضیان در صفحه شخصی خود می‌توانند مشخصات پیمانکار خود را ببینند.

حسین زنجیرانی فراهانی افزود: ۳۲ هزار واحد در اراضی ۵۶۰ هکتاری، ۱۷ هزار واحد در بافت فرسوده و ۴ هزار واحد نیز در طایقان، اسلام آباد و طغرود ساخته می‌شود.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی همچنین از اتمام فرایند ترسیم نقشه‌های ساختمانی در اراضی ۵۶۰ هکتاری خبر داد و گفت: تا هفته اول تیرماه تمامی پروانه‌های ساختمانی توسط شهرداری صادر می‌شود.

مدیر کل، تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز از تعیین ده تعاونی برای ساخت ۵ هزار واحد مسکونی خبر داد و گفت: متقاضیان می‌توانند انتخاب کنند که واحدهایشان توسط پیمانکار ساخته شود یا تعاونی‌های بومی عملیات ساخت را انجام دهند.

وحید وزیری راد افزود: واحد‌هایی که توسط تعاونی‌ها ساخته می‌شود ۱۵ تا ۳۰ درصد کمتر از قیمت تمام شده توسط پیمانکاران خواهد بود.

استاندار قم هم در این جلسه گفت: پیمانکاران و تعاونی‌ها موظف اند با کمترین قیمت، واحد‌ها را به متقاضیان تحویل دهند.

سید محمد شاهچراغی گفت: استان مکلف است برای ۶۳ هزار نفر واحد مسکونی بسازد و به مدد الهی با عزم تمام دستگاه‌ها و نهاد‌ها این وعده را محقق می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.