کد خبر : 5987
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 تیر 1402 - 9:42

برپایی کاروان بزرگ شادی «غدیر تا ظهور» در قم

برپایی کاروان بزرگ شادی «غدیر تا ظهور» در قم
معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از برپایی کاروان بزرگ شادی «غدیر تا ظهور» و تجدید بیعت با امام زمان (عج) در سالروز عید سعید غدیر خم از حرم حضرت معصومه(س) تا مسجد مقدس جمکران خبر داد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ حجت الاسلام مهدی حسین آبادی  با بیان اینکه ماه ذی الحجه ماه ولایت است اظهار داشت: مسجد مقدس جمکران با شعار «شهر الولایه قربان، غدیر و مباهله» برنامه‌های مختلفی را با محوریت و مناسبت ولایت امیرالمومنین (ع) اجرا می‌کند.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران بیان داشت: کاروان بزرگ شادی غدیر تا ظهور که از سال ۹۵ هر ساله در روز عید سعید غدیر خم برپا می‌شود؛ امسال نیز برای هشتمین سال این کاروان از حرم مطهر کریمه اهل بیت (ع) حرکت خود را آغاز و عاشقان ولایت و امامت از ساعت ۱۷:۳۰ روز جمعه ۱۶ تیرماه از ابتدای بلوار پیامبر اعظم به سمت مسجد مقدس جمکران رهسپار می‌شوند.

وی بیان داشت: شعار کاروان بزرگ شادی غدیر تا ظهور «ایمان به غدیر و امید به ظهور» است و مراسم تجدید بیعت با امام زمان (عج) بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء به امامت آیت الله میرباقری عضو مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران ادامه داد: با توجه به پیش بینی حضور گسترده مردم قم در کاروان بزرگ شادی غدیر تا ظهور در طول مسیر بلوار پیامبر اعظم موکب‌های مردمی مستقر خواهند شد و از زائران پذیرایی می‌کنند.

حجت الاسلام حسین آبادی افزود: در راستای برپایی این کاروان کارگروه‌هایی از جمله بانوان، کودک و نوجوان، مواکب، بین الملل، رسانه، پشتیبانی و فضاسازی با حضور دستگاه‌های مختلف فرهنگی و خدمات رسانی تشکیل شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.