کد خبر : 2331
تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1401 - 18:32

امام جمعه قم:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مایه افتخار و مباهات ایران اسلامی است

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مایه افتخار و مباهات ایران اسلامی است
آیت الله حسینی بوشهری امام جمعه قم گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مایه افتخار و مباهات ایران اسلامی است و هیچگاه از آن جدا نخواهد شد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش بیان ما؛ آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری با گرامیداشت فرارسیدن روز پاسدار خاطرنشان کرد: همانگونه که اباعبدالله الحسین علیه السلام و همه وجودش را برای اسلام گذاشت امروز پاسداران عزیز نیز نشان داده اند که پیرو سید و سالار شهیدان هستند و همواره برای حفظ آرمان‌های نظام اسلامی و حراست از امنیت و آرامش مردم دست از پا نمی‌شناسند و جان خود را تقدیم ملت ایران می‌کنند.

خطیب جمعه قم افزود: سپاه امروز در کنار دفاع از مرز‌ها در عرصه خدمت به مناطق محروم و نیازمند آن نیز دوشادوش دیگر گروه‌های جهادی قرار دارند و در این سال‌ها خود را به خوبی نشان دادند.

امام جمعه قم در ادامه به راهپیمایی با شکوه ملت ایران در ایام الله ۲۲ بهمن اشاره کرد و یادآور شد: راهپیمایی امسال پیام خاصی را به جهانیان مخابره کرد و آن این است که ملت ایران همواره با همه سختی‌ها و مشکلات همچنان عاشق و دلداده نظام اسلامی رهبر انقلاب اسلامی هستند.

آیت الله حسینی بوشهری اضافه کرد: جهانیان در راهپیمایی امسال دیدن که دورترین نقاط مرزی کشور روستا‌های در نقاط مرزی امسال چنان با شور و نشاط و باشکوه به خیابان‌ها آمدند و بار دیگر استقلال آزادی و جمهوری اسلامی ایران را فریاد زدند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی بوشهری افزود:حضور مردم در این راهپیمایی حضوری آگاهانه که نشات گرفته از عزت ایمان زمان شناسی بصیرت و استقامت ملت ایران بود و این موضوع را جهانیان دریافت کردند.

خطیب جمعه قم وظیفه مسئولین را در قبال این ملت قدرشناس و انقلابی بسیار سنگین توصیف کرد و گفت: علیرغم همه تلاش‌های دولت و مسئولین، اما این مردم شایسته بهترین‌ها هستند و باید به دغدغه‌های این مردم توجه کنند که رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی امروز مهمترین مطالبه مردم از دولتمردان است.

امام جمعه قم در بخش دیگری از خطبه‌ها به دیدار اعضای خبرگان رهبری با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و یادآور شد: بیانات روشنگرانه رهبر انقلاب در این دیدار چراغ هدایتی برای همه عالمان دین و خبرگان رهبری بود و رهبری تاکید داشتند که اعضای خبرگان باید با نسل جوان بنشینند و کانون‌های گفتگو تشکیل دهند و شبهات نسل جوان را مرتفع کنند.

آیت الله حسینی بوشهری از شهید مطهری به عنوان نمونه بارز با گفتمان سازی و گفتگو با جریان‌ها و نسل‌های مختلف بسیار نقش آفرین بود اشاره کرد و گفت:دشمنان نیز نتوانستن وجود چنین عالم مردمی و اثرگذاری را تحمل کنند و ایشان را ترور کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.