کد خبر : 14691
تاریخ انتشار : جمعه 7 اردیبهشت 1403 - 21:45

آیت الله بوشهری:

دشمنان به دنبال حیا زدایی هستند

دشمنان به دنبال حیا زدایی هستند
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: دشمنان به دنبال حیا زدایی در جامعه هستند به همین دلیل همه وظیفه داریم نسبت به این موضوع هوشیار باشیم.
۵/۵ - (۲ امتیاز)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛  از روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، فرمانده کل انتظامی کشور به همراه نماینده ولی فقیه و جمعی از فرماندهان انتظامی فراجا جمعه با اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کردند.

آیت الله حسینی بوشهری در این نشست با اشاره به اجرای طرح نور ابراز داشت: شروع طرح نور امیدهایی را برای جامعه متدین ایجاد کرده است.

وی گفت:جامعه مدرسین همواره تلاش کرده تا احکام نورانی اسلام در جامعه اجرا شود و با حرکت انقلاب تحولی در کشور و جهان پدیدار نماید.

رئیس جامعه مدرسین افزود: دشمنان در عرصه‌های مختلف نظامی، سیاسی، سایبری، اقتصادی و فرهنگی با تمام توان در مقابل انقلاب اسلامی قرار گرفتند ولی از آن جا که این انقلاب ریشه الهی دارد، ۴۵ سال در برابر این توطئه‌ها سرافراز و سربلند ایستاد.

وی ابراز امیدواری کرد: نیروی انتظامی که مسوول نظم و امنیت جامعه است در اجرای طرح نور از حجاب و عفاف در جامعه صیانت شود.

امام جمعه قم با اشاره به تلاش‌های دشمنان در نهادینه سازی پدیده بی‌حجابی در جامعه اظهار داشت: این عرصه جدیدی که دشمنان طراحی آن را بر عهده گرفته‌اند، حیا زدایی در جامعه است.

وی ضمن تأکید بر لزوم تداوم طرح نور با مراقبت‌ها و ظرافت‌های لازم، تصریح کرد: این بار با تأکیداتی که روز گذشته در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها داشتید، همه را به تداوم این طرح دلگرم کردید.

فرمانده فراجا در این نشست با تاکید بر لزوم صیانت از زنان و مادران جامعه گفت: دشمنان در یک طراحی دقیق حجاب زنان و دختران را نشانه گرفته اند.

سردار رادان افزود : طرح نور که یک کار فرهنگی است در راستای صیانت از زنان و مادران جامعه اجرا خواهد شد.

وی گفت: رهبر فرزانه انقلاب همواره از شبیخون فرهنگی سخن به میان آورده اند که برخی این سخنان را شنیده‌اند ولی تلاشی برای مقابله با آن انجام نداده اند.

وی در ادامه گزارشی از روند پدیدار شدن مسئله بی‌حجابی در کشور و عملکرد دولت‌ها در این خصوص از زمان دفاع مقدس تا کنون ارائه کرد.

در پایان نیز اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم سؤالات، ابهامات و تأکیدات خود را در این حوزه بیان کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.