کد خبر : 9029
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 شهریور 1402 - 18:28

توقیف ۱۳ دستگاه خودروی حامل انواع کالای قاچاق در قم

توقیف ۱۳ دستگاه خودروی حامل انواع کالای قاچاق در قم
فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان، در سه ماموریت جداگانه موفق شدند ۱۳ دستگاه انواع خودروی سبک و سنگین حامل کالای قاچاق را توقیف کنند.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ سردار محمد رضا میرحیدری، فرمانده انتظامی استان، گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی در اجرای طرح‌های مقابله ایی با خودرو‌های شوتی و همچنین مبارزه جدی با قاچاقچیان سازمان یافته و کلان، موفق شدند ۱۳ دستگاه انواع خودروی سبک و سنگین شامل ۷ دستگاه خودروی سواری، ۳ دستگاه نیسان و ۳ دستگاه کامیون به اتهام حمل کالای قاچاق توقیف کنند.

وی افزود: از خودرو‌های توقیفی، انواع لوازم خانگی، پوشاک، لوازم تحریر و لوازم خودرو کشف شد.

فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: برابر اظهار کارشناسان، ارزش کالا‌های مکشوفه بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است که متهمان به همراه پرونده تشکیل شده به اداره کل تعزیرات حکومتی استان معرفی شدند.

سردار میرحیدری در پایان با تشکر از همکاری آگاهانه شهروندان با پلیس، یادآور شد: از شهروندان می‌خواهیم چنانچه اطلاعی از نگهداری کالا‌های قاچاق توسط افراد دارند موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری و برخورد قانونی با متخلفان اقدام شود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.