کد خبر : 5280
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1402 - 8:48

معاون آموزش و پرورش قم خبر داد؛

اختصاص ۸۰ مدرسه در قم برای اسکان تابستانی فرهنگیان

اختصاص ۸۰ مدرسه در قم برای اسکان تابستانی فرهنگیان
معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش قم با اشاره به آغاز فعالیت ستاد اسکان تابستانی استان از ۲۵ خرداد گفت: ۸۰ مدرسه در قالب ۹۰۰ کلاس پذیرای فرهنگیان خواهند بود.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ عباس اسکندری پور ظهر دوشنبه در جلسه ستاد اسکان تابستانی فرهنگیان استان قم که با حضور اعضای ستاد در سالن جلسات شهید سلیمانی اداره کل آموزش و پرورش قم برگزار شد اظهار داشت: یکی از برنامه‌های ستاد اسکان فرهنگیان در استان قم میزبانی از زائران فرهنگی در ایام تابستان است که امسال نیز برنامه ریزی لازم در این زمینه صورت گرفته است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش قم اظهار داشت: برنامه اسکان فرهنگیان در استان قم در تابستان امسال از روز ۲۵ خرداد امسال آغاز خواهد شد و تا ۲۵ شهریور ادامه می‌یابد.

وی عنوان داشت: تعداد ۸۰ مدرسه در قالب ۹۰۰ کلاس درس جهت اسکان فرهنگیان در استان قم در نظر گرفته و تجهیز شده است.

اسکندری پور در خصوص کیفیت اسکان در مدارس نیز بیان داشت: مدارس با توجه به امکانات و تجهیزات موجود به دو گروه «الف» و «ب» تقسیم بندی می‌شوند.

وی ادامه داد: مدارس جهت اسکان تابستانی شامل امکاناتی از جمله فرش، پتو، یخچال، موکت، مواد شوینده و ضدعفونی کننده هستند و تلاش می‌شود تا میزبانی خوبی از مهمانان شهر کریمه اهل بیت (ع) داشته باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.