کد خبر : 13757
تاریخ انتشار : جمعه 11 اسفند 1402 - 14:50

مردم با حضور باشکوه در انتخابات، امید دشمن را به یأس تبدیل خواهند کرد

مردم با حضور باشکوه در انتخابات، امید دشمن را به یأس تبدیل خواهند کرد
آیت الله اعرافی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم گفت: ملت ایران به فضل الهی با حضور باشکوه در انتخابات، امید دشمن را به یأس تبدیل خواهند کرد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ آیت الله علیرضا اعرافی در خطبه‌های نماز جمعه قم گفت: انتخابات از مهمترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی است و دنیا بداند ملت ایران به فضل الهی در صحنه‌های گوناگون حاضر خواهد بود و در انتخابات امید دشمن را به یاس تبدیل خواهد کرد.

وی با بیان اینکه لازم است علاوه بر اینکه خودمان در انتخابات شرکت می‌کنیم دیگران را هم به حضور در انتخابات تشویق کنیم افزود: ملت ما در انتخابات امروز، یک فصل نو و جدیدی را رقم خواهند زد و افتخارآفرینی خواهند کرد.

امام جمعه قم با تاکید بر اینکه دستاورد‌های انقلاب اسلامی فوق تصور است تصریح کرد: مشکلات وجود دارد و باید هم برطرف شود، اما نباید عظمت و شکوه انقلاب اسلامی نادیده گرفته شود.

آیت الله اعرافی با بیان اینکه مسئولان نسبت به مردم مسئولیت حساس و سنگینی دارند تاکید کرد: در مجلس آینده باید شاهد برداشتن گام‌های جدید و جدی تری برای رفع مشکلات مردم باشیم.

ارتباط ننگین سران برخی کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی 

امام جمعه قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حوادث فلسطین و قتل عام ساکنان غزه و با انتقاد برخی سران کشور‌های اسلامی و عربی گفت: درحالی که مسلمانان در غزه به شکل جانسوزی قتل عام می‌شوند سران این کشور‌ها با رژیم صهیونیستی ارتباط دارند.

آیت الله اعرافی خطاب به دولتمردان برخی کشور‌های عربی و اسلامی گفت: اُف بر شما خائنان اسلام و مصالح عالیه اسلام و جهان عرب که در پیدا و پنهان با رژیم کودک کُش صهیونیستی ارتباط دارید.

وی با بیان اینکه جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در پرونده سیاه آمریکا به ثبت رسیده است تصریح کرد: به یاری خداوند روزی انتقام این جنایات از آدمکشان و عاملان این جنایات گرفته خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.