کد خبر : 7602
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مرداد 1402 - 19:18

آیت الله سعیدی:

تبلیغ اثرگذار نیازمند مدیریت است

تبلیغ اثرگذار نیازمند مدیریت است
تولیت حرم بانوی کرامت گفت: تبلیغ به عنوان یکی از مهم‌ترین عناصر جامعه، نیازمند مدیریت، رهبری، هدف و موضوع است.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ آیت الله سید محمد سعیدی در جمع اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم گفت: در طول تاریخ مهم‌ترین رویداد‌ها با تبلیغاتی که در قبل، حین و بعد از آن بود ماندگار شدند که نمونه بارز آن واقعه غدیر، عاشورای سال ۶۲ و در عصر حاضر هم انقلاب اسلامی ایران است که نشان داد تبلیغات عمیق و دقیق اثربخش خواهد بود.

وی با اشاره به فضای رسانه‌ای و مجازی در عصر حاضر افزود: امروز کار تبلیغات اسلامی با وجود این ابزار‌ها سخت و در عین حال گسترش و تاثیر آن بیشتر است.

رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات استان هم در این جلسه فعالیت این شورا را در طول بیش از ۴ دهه عمر خود با هدف مشارکت و حضور مردم به منظور پاسداشت مناسبت‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دانست و گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان خردادماه امسال ۶۶ مراسم مردمی در موضوعات سیاسی، اجتماعی، مذهبی و فرهنگی در استان برگزار شده است.

حجت الاسلام محمدحسن ذاکری رئوف تقویت و زنده نگه داشتن روحیه جهادی و انقلابی، عمق بخشی به شعار‌ها و رساندن پیام به مخاطب، فعال کردن کانون‌ها مساجد و نهاد‌های مردمی با ارتقا روحیه انقلابی، طراوت و تازگی بخشی به مراسمات دینی و به کارگیری از ابتکارات و خلاقیت‌های جوان را از مهمترین محور‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم برشمرد.

در این جلسه ضمن گزارش برخی مدیران کمیته‌های شورای هماهنگی تبلیغات از فعالیت‌های دستگاه متبوع خود، از مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی و یکی از مداحان اهل بیت برای فعالیت‌های مردمی تقدیر شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.