کد خبر : 2932
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 فروردین 1402 - 10:29

مسئول مرکز اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه قم خبر داد؛

اعزام بیش از ۳۵۰۰ نفر از استان قم به راهیان نور در اسفند ماه ۱۴۰۱

اعزام بیش از ۳۵۰۰ نفر از استان قم به راهیان نور در اسفند ماه ۱۴۰۱
مسئول مرکز اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه امام علی بن ابیطالب (ع)قم از اعزام بیش از ۳۵۰۰ نفر از قم به راهیان نور در اسفند۱۴۰۱ در قالب کاروان های دانشجویی،عمومی و خودروی شخصی خبر داد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ علی اصغر فلاح آبادی بعد از ظهر چهارشنبه در گفتگو یا خبرنگاران اظهار داشت: در ماه‌های آذر و بهمن سال گذشته بالغ بر ۱۸۰۰ دانش آموز دختر و پسر از استان قم بر اساس برنامه ریزی مشخص به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

مسئول مرکز اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) استان قم ابراز داشت: کاروان‌های راهیان نور دانشجوی نیز نیمه اول اسفند ماه سال ۱۴۰۱ به مناطق عملیاتی اعزام شدند که در این مرحله بالغ بر ۱۷۰۰ دانشجو از دانشگاه‌ها و مرکز آموزش عالی استان قم در این سفر حضور داشتند.

وی ادامه داد: کاروان‌های راهیان نور عمومی در استان قم از ۲۲ اسفند ماه تا ۲۹ اسفند ماه به مناطق عملیاتی شدند که در طی این مدت، ۵ کاروان شامل ۲۱ دستگاه اتوبوس، ۹۵۰ نفر از علاقمندان به فرهنگ ایثار و شهادت را به مناطق عملیاتی جنوب اعزام کردند.

فرح آبادی در خصوص اعزام کاروان راهیان نور خودروی شخصی نیز بیان داشت: این کاروان پنجمین سال اعزام خود را پشت سر می‌گذراند که در این مرحله ۶ کاروان با ۲۲۰ دستگاه خودرو و ۹۰۰ نفر به مناطق عملیاتی اعزام شدند و در یادمان‌های دفاع مقدس حضور یافتند.

زائران قمی اعزامی در قالب کاروان‌های راهیان نور از یادمان‌های مناطق عملیاتی فتح المبین، هویزه، شلمچه، نهر خیّن، معراج شهدا، پادگان شهید محمودوند و پادگان شهید زین الدین میعادگاه رزمندگان و شهدای لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) بازدید می‌کنند.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.