کد خبر : 2067
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1401 - 13:40

آیت‌الله سعیدی:

راهپیمایی ۲۲ بهمن عبادتی سیاسی است

راهپیمایی ۲۲ بهمن عبادتی سیاسی است
امام جمعه قم حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن را نشانه ولایت‌مداری آنان و پایبندی به آرمان‌های انقلاب دانست و گفت: راهپیمایی هر ساله ۲۲ بهمن یک نوع عبادت سیاسی است.
به این خبر امتیاز دهید

آیت‌الله سیدمحمد سعیدی با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن شهر مقدس قم در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: راهپیمایی هر ساله ۲۲ بهمن یک کار جدیدی است که هرساله انجام می پذیرد و یک نوع عبادت سیاسی است.

وی در ادامه با ذکر مثالی برای تبیین بیشتر افزود: کسی که نماز می خواند و روزهای بعد نیز نماز را به جا می آورد تکرار نیست؛ بلکه نماز همان روزِ خود است و با روزهای دیگر متفاوت است و راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه نیز این چنین بوده و هر ساله راهپیمایی جدیدی متناسب با اقتضائات و رهنمودهای رهبری شکل می گیرد.

تولیت حرم حضرت معصومه(س) بیان کرد: مردم انقلابی و با بصیرت ایران، امسال نیز در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه خوش درخشیده و حضور با شکوهی داشتند و لازم است این حضور آنان به جهانیان انعکاس داده شود.

وی در ادامه با اشاره به القای دشمنان مبنی بر این که مردم ایران از انقلاب اسلامی رویگردان شده اند خاطرنشان کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نشان دهنده دو چیز است که یکی از آنها این است که مردم به امام راحل و نهضت ایشان معتقد هستند و تلاش می‌کنند که ان شاءالله کمبودها و مشکلات را برطرف کنند.

امام جمعه قم در پایان تصریح کرد: قطعاً این گونه ترفندهای دشمنان به جایی نخواهد رسید؛ زیرا مردم ایران اسلامی ۴۴ سال است که این حرکت پرشور و عظیم را انجام می دهند و حضور خود در سنگرها را به جهانیان نشان داده و ارادت دوباره خود به انقلاب اسلامی را بروز می دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.