کد خبر : 11022
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 آبان 1402 - 17:59

کشف و ضبط ۳۰۰ قطعه «کارت سوخت» از قاچاقچیان سوخت در قم

کشف و ضبط ۳۰۰ قطعه «کارت سوخت» از قاچاقچیان سوخت در قم
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی قم گفت: در هفت ماه نخست امسال ۳۰۰ قطعه «کارت سوخت» مورد استفاده قاچاقچیان سوخت در استان قم کشف و ضبط شده است.
۵/۵ - (۲ امتیاز)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ محمدرضا حصیری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم درحاشیه جلسه مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با بیان اینکه در هفت ماه نخست امسال ۳۰۰ قطعه کارت سوخت از قاچاقچیان سوخت در استان قم کشف و ضبط شده است گفت: این کارت‌ها مربوط به خودرو‌های سنگینی بوده که مدت هافعالیت نداشته یا با فعالیتشان محدود بوده، اما با ارایه لیست‌های صوری و تنظیم بارنامه برای مسیر‌های طولانی از سهمیه دولتی نفت و گاز بهره مند می‌شدند.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده برای کارت‌های سرگردان کشف شده ۸۹ میلیارد تومان است گفت: با کشف و ضبط این تعداد کارت سوخت از عرضه خارج از شبکه و قاچاق حدود ۳ میلیون ۵۰۰ هزار لیتر سوخت نفت وگاز در ماه جلوگیری شده است.

تشدید مبارزه با قاچاق کالا‌های سلامت محور توسط واحد‌های غیرمرتبط با عرضه این نوع اقلام توسط دانشگاه علوم پزشکی و سازمان غذا ودارو، تاکید بر ملزم شدن ثبت انبار واحد‌های تولیدی در سامانه جامع انبار‌ها و دریافت بارنامه توسط وانت بار‌ها و مجموعه‌های حمل کالا در استان از دیگر مواردی بود که دراین جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.