کد خبر : 9956
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 مهر 1402 - 18:40

کمک ۱۶ میلیاردی مردم قم به تحصیل دانش‌آموزان کم‌برخوردار

کمک ۱۶ میلیاردی مردم قم به تحصیل دانش‌آموزان کم‌برخوردار
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم از کمک ۱۶ میلیارد تومانی مردم و خیران به جشن عاطفه‌ها خبر داد و پیش‌بینی کرد که این رقم تا ۱۵ مهرماه و پایان جشن، به ۲۰ میلیارد تومان برسد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدطه مِهری مدیرکل کمیته امداد استان امروز در حاشیه جشن زنگ عاطفه‌ها که همزمان با سراسر کشور در دبستان دخترانه حضرت زهرا(س) برگزار شد، با بیان اینکه هدف از برگزاری جشن عاطفه‌ها فقط کمک به دانش آموزان کم برخوردار نیست، گفت: فرهنگ‌سازی کمک به همنوع و دستگیری از افراد بی‌بضاعت یکی از مهمترین اهدافی است که این نهاد در این گونه جشن‌ها و نیکوکاری‌ها دنبال می‌کند.

وی با بیان اینکه امسال جشن عاطفه‌ها از پانزدهم شهریورماه آغاز شده و تا پانزدهم مهرماه ادامه دارد، افزود: تاکنون ۱۶ میلیارد تومان برای جشن عاطفه‌ها از سوی مردم نوع‌دوست و خیران به کمیته امداد استان کمک شده است.

مهری با بیان اینکه این جشن تا پانزدهم مهرماه ادامه خواهد داشت، پیش بینی کرد که تا پایان این جشن ۲۰ میلیارد تومان کمک‌های مردمی جمع آوری شود.

مدیرکل کمیته امداد استان قم، از حمایت این نهاد از ۷ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی خبرداد و گفت: ۱۵ ایستگاه ثابت و سیار در سطح شهر، میادین، اطراف حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران نیز آماده دریافت کمک‌های مردمی به دانش آموزان بی‌بضاعت است.

وی روش‌های نوین کمیته امداد برای واریز کمک‌های مردمی برای این جشن را یادآور شد و تصریح کرد: مردم نوع دوست استان می‌توانند از طریق کد دستوری#۱*۰۲۵*۸۸۷۷* به دانش آموزان نیازمند کمک کنند.

علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم نیز در این مراسم آغاز سال تحصیلی را تبریک گفت و جشن عاطفه‌ها را فرصتی مناسب برای همدلی دانش‌آموزان با یکدیگر دانست و از خانواده‌های برخوردار خواست که کمک‌های خود را توسط فرزندان خود در پاکت‌های مخصوص جشن که در اختیار آنها قرار گرفته است، قرار دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.