کد خبر : 6181
تاریخ انتشار : شنبه 17 تیر 1402 - 17:26

پلمب «کبابی ارزان قیمت» بدلیل استفاده از مواد نامرغوب

پلمب «کبابی ارزان قیمت» بدلیل استفاده از مواد نامرغوب
معاون اداره کل تعزیرات حکومتی گفت: یک واحد اغذیه فروشی با ادعای طبخ کباب ارزان قیمت بدلیل استفاده از مواد اولیه نامرغوب و بدون تاریخ مصرف پلمب شد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛نیرومند معاون اجرایی اداره کل تعزیرات حکومتی استان در حاشیه بازرسی‌ از اغذیه فروشی ها   با اشاره به بازرسی از یک اغذیه فروشی با ادعای ارزان فروشی در منطقه نیروگاه گفت: در بازرسی از این واحد صنفی مشخص شد برای طبخ کباب از مواد اولیه نامرغوب و بدون تاریخ مصرف استفاده میکرده است.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع و نظر کارشناسان بهداشت و همچنین با عنایت به اخطار‌های گذشته مبنی بر ضرورت رعایت نکات بهداشتی در تهیه فرآورده‌های غذایی، این واحد اغذیه پلمب و پرونده خاطی به سازمان تعزیرات حکومتی منتقل شد.

نیرومند کم فروشی، عدم رعایت بهداشت محیطی، استفاده از مواد اولیه نامرغوب را بخشی از تخلفات این واحد صنفی بیان کرد و افزود: تهیه گوشت و مواد کباب فاقد استاندارد‌های اولیه از جمله دیگر تخلفات صورت گرفته در این واحد بود.

معاون اجرایی اداره کل تعزیرات در ادامه به نحوه فعالیت تعدادی از واحد‌های اغذیه در دیگر مناطق شهری قم پرداخت و گفت: در برخی از این واحد‌ها با ویترین و دکور‌های تجملاتی، متاسفانه نکات و ضرورت‌های بهداشتی رعایت نمی‌شود.

وی گفت: با توجه به این که این واحد‌ها مبالغ زیادی بابت تهیه و سرو غذا از مشتری اخذ می‌کنند لازم است رعایت نکات بهداشتی و حفظ سلامت شهروندان را در اولویت کار خود قرار دهند.

وی از افزایش نظارت‌ها بر واحد‌های طبخ و توزیع غذا و فست فود‌ها در سطح شهر قم خبر داد و گفت: شهروندان نیز در صورت مشاهده هر گونه مشکل در این واحد‌ها می‌توانند با شماره بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت به شماره ۱۲۴ ، سازمان تعزیرات حکومتی به شماره ۱۳۵ و همچنین بازرسی مرکز بهداشت با شماره ۱۹۵ تماس بگیرند.

 

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.