کد خبر : 10093
تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1402 - 18:06

قم دارای پایین‌ترین نرخ تورم در کشور است

قم دارای پایین‌ترین نرخ تورم در کشور است
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به تلاش‌های انجام شده برای تنظیم بازار استان، گفت: قم دارای پایین‌ترین نرخ تورم در کشور است و به همین علت شهرهای اقماری بخشی از نیاز خود را از این استان تامین می‌کنند.
۵/۵ - (۱ امتیاز)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ احمد حاجی‌زاده در مراسم تکریم مهدی ریاضی مدیرکل سابق و معارفه تقی حسام سرپرست اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان قم، با بیان اینکه قم سالانه بیش از ۲۰ میلیون زائر دارد، اظهار کرد: قم بزرگ‌ترین شهر کشور در برپایی محافل و مجالس عزاداری و تعظیم شعائر دینی است.

وی با اشاره به تلاش‌های انجام شده برای تنظیم بازار استان قم اضافه کرد: قم دارای پایین‌ترین نرخ تورم در کشور است و به همین علت شهرهای اقماری بخشی از نیاز خود را از این استان تامین می‌کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم از تعامل مطلوب میان مسئولان در قم یاد کرد و گفت: رویکرد مسئولان استان طی دو سال گذشته جلوگیری از فعالیت جزیره‌ای و حرکت در یک جبهه واحد است.

وی با بیان اینکه مجموعه‌های نظارتی از جمله تعزیرات حکومتی نقش مهمی در تنظیم بازار، اقتصاد و معیشت مردم دارند، گفت: دشمن برای ناامیدی مردم ایران اقتصاد ایران را هدف گرفته است و در این راستا یک جنگ ترکیبی را دنبال می‌کند.

حاجی‌زاده در پایان عنوان کرد: استان قم به خاطر قرارگیری در محور مواصلاتی ۱۷ استان کشور، دارای حجم بالایی از پرونده‌های قاچاق است و عملکرد درخشانی را از خود به جای گذاشته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.