کد خبر : 13959
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 اسفند 1402 - 8:46

بررسی ماجرای درمانگاه قم توسط نهادهای امنیتی و قضائی

بررسی ماجرای درمانگاه قم توسط نهادهای امنیتی و قضائی
معاون امور صیانتی حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به اتفاق رخ‌داده در یکی از درمانگاه‌های قم، گفت: این قضیه توسط نهادهای امنیتی و قضایی در حال پیگیری است.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ حجت‌الاسلام‌ والمسلمین کاظم سپاسی آشتیانی در دیدار با طلبه‌ای که کلیپ حمله یک خانم مکشفه با او در یکی از درمانگاه‌های قم منتشر شده‌است، به بررسی دقیق ابعاد مختلف این قضیه پرداخت.

معاون امور صیانتی حوزه‌های علمیه کشور پس از این دیدار اظهار داشت: ابعاد این قضیه توسط نهادهای امنیتی و قضایی مسئول در حال پیگیری است.

وی با حمایت از اصل حجاب و عفاف که یک اصل دینی و اسلامی و قانونی است، توصیه به امر به معروف و نهی از منکر را وظیفه دینی همگانی عنوان کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سپاسی آشتیانی به همه گروه‌ها و افراد توصیه کرد که در راستای جلوگیری از سوءاستفاده معاندین و ضدانقلاب تا روشن‌شدن ابعاد ماجرا از هرگونه اظهارنظر خودداری کنند.

به گزارش تسنیم، ویدئویی از حمله یک خانم مکشفه به یک روحانی در یکی از درمانگاه‌های شهر قم، طی روزهای گذشته‌ به‌طور گسترده در رسانه‌های ضدانقلاب و فضای مجازی پخش شد.

در حالی این ویدئو در اختیار رسانه‌های تروریستی و ضدانقلاب قرار گرفته‌است که این فیلم توسط دوربین‌های مدار بسته آن درمانگاه ثبت شده و سؤال مردم این است که چطور فیلم دوربین‌های مدار بسته در اختیار رسانه‌های ضدانقلاب قرار گرفته است؟!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.