کد خبر : 5628
تاریخ انتشار : شنبه 3 تیر 1402 - 8:52

اسامی مدارس فوتبال دارای مجوز در قم اعلام شد

اسامی مدارس فوتبال دارای مجوز در قم اعلام شد
مسئول کمیته جوانان و استعدادیابی هیات فوتبال استان اسامی مدارس فوتبال دارای مجوز در قم را اعلام کرد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ عباس زارعی عنوان کرد: کمیته جوانان و استعدادیابی هیات فوتبال استان قم فهرست شش مدرسه فوتبال و دو مدرسه فوتسال مجاز به فعالیت در سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد و از خانواده‌ها و شهروندان قمی خواست از ثبت نام فرزندان خود در هر مدرسه فوتبالی غیر از این هشت مدرسه اجتناب کنند.

وی ادامه داد: مدارس فوتبال ستارگان هلال، مشعل و هلال احمر، افشید، هما، رضایی و نوینو و مدارس فوتسال حسن زاده و بهفر دارای مجوز از سوی هیات فوتبال استان قم اعلام شدند.

وی اضافه کرد: تیم ها و مدارسی با نامگذاری تیم‌های بزرگ همچون استقلال و پرسپولیس صحت نداشته و غیر مجاز محسوب می‌شود؛ زیرا تیم‌های بزرگ درخواست مدرسه فوتبال، فوتسال در استان قم را نداشته‌اند.

وی با اشاره به اولین بازرسی مدارس فوتبال بیان کرد: با توجه به شروع اوقات فراغت دانش آموزان و شروع فعالیت مدارس فوتبال، فوتسال در سطح استان و لزوم کنترل مدارس، در راستای وظایف و تحقق اهداف هیات فوتبال (کمیته جوانان و استعدادیابی) اولین بازدید و ارزشیابی صورت گرفت و در روزهای آینده نیز سایر مدارس مورد بازرسی قرار می‌گیرند.

وی یادآور شد: عباس زارعی، سیدعباس حسینی، علی انسته، مجید البرزیان و ابوالفضل حیدر زاده بازرسین مدارس فوتبال استان قم هستند که توسط رئیس هیات فوتبال استان قم انتخاب شدند.

آقای زارعی از خانواده‌ ها خواست فقط به مدارس دارای مجوز از هیات فوتبال مراجعه کنند چرا که در صورت بروز حادثه در مدارس غیرمجاز، هیات فوتبال هیچ‌گونه مسئولیتی نخواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.