کد خبر : 7744
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مرداد 1402 - 17:28

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم:

هزار واحد مسکونی به مردم استان قم واگذار می‌شود

هزار واحد مسکونی به مردم استان قم واگذار می‌شود
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم گفت: 500 واحد در سایت 17 هکتاری پردیسان، 200 واحد در سلفچگان و 300 واحد روستایی به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت به مردم تحویل داده می‌شود.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ داریوش بلدی  در خصوص مدت زمان آماده‌سازی پروژه‌های طرح «نهضت ملی مسکن» طی سخنانی اظهار کرد: تا به امروز تمامی پروژه‌های ما ظرف مدت زمان ۲ ساله ساخته شده و این روند در سایر پروژه‌هایی که در دست اقدام است جاری خواهد بود. از متقاضیان عزیز تقاضا داریم آورده‌های خود را در اسرع وقت واریز کرده تا در بحث تامین اعتبارات با مشکلی مواجه نشویم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم با اشاره به آخرین وضعیت واحدهای ویلایی طرح نهضت ملی مسکن، تصریح کرد: مطابق تصمیمات گذشته که مدیریت استان گرفته است، مقرر شد بخشی از طرح نهضت ملی مسکن به صورت ویلایی در ۲ نقطه نزدیک به شهر قم ساخته شود، نقطه اول در نزدیکی روستای طایقان و نقطه دوم در بخش قنوات انتخاب شده‌ است.

وی اشاره کرد: سه هزار و ۵۰۰ متقاضی در بخش طایقان به ما معرفی شده که در حال طی شدن پروسه اداری هستند، از دستگاه‌‌های خدمت‌رسان تقاضا داریم در بحث تامین آب، برق و گاز موقت حداکثر تعامل را داشته باشند تا کارگاه‌های عمرانی ما در این نقطه مشکلی نداشته باشند. همچنین از بانک‌ها نیز درخواست می‌کنیم به تعهدات‌ خود در حوزه پرداخت تسهیلات بانکی اهتمام بیشتری داشته باشند تا واحدها در اسرع وقت در اختیار مردم قرار گیرد.

بلدی در ادامه تاکید کرد: پروژه‌هایی که متولی آن‌ها بنیاد مسکن است به قیمت تمام شده به مردم تحویل داده خواهد شد، نهایت تلاش خود را انجام دادیم تا با استفاده از روش‌های مختلف قیمت تمام شده را به کمترین میزان ممکن برسانیم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم عنوان کرد: خبر خوبی که برای هم‌استانی‌های عزیزمان دارم این است که به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت، ۵۰۰ واحد مسکونی در سایت ۱۷ هکتاری پردیسان، ۲۰۰ واحد در سلفچگان و ۳۰۰ واحد در روستاها تحویل مردم داده می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.