کد خبر : 8506
تاریخ انتشار : جمعه 3 شهریور 1402 - 17:41

آمار ساخت مدارس در قم ۲۰۰ درصد افزایش یافته است

آمار ساخت مدارس در قم ۲۰۰ درصد افزایش یافته است
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم گفت: از دستاوردهای دو سال اخیر دولت سیزدهم در استان قم، افزایش و رشد ۲۰۰ درصدی در ساخت مدرسه است که با استقبال کم نظیر خیرین مدرسه ساز محقق شده است.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، محسن امیدیان شب گذشته در دیدار بی واسطه با نمازگزاران مسجد فاطمیه خیابان باجک که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت با اشاره به شکست های مکرر دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در وقایع مختلف، رمز این پیروزی ها را اتحاد و همدلی مردم و مسئولین دانست.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اکنون نزدیک قله هستیم و خستگی معنا ندارد گفت: امروز میتوانیم ادعا کنیم که در دولت سیزدهم بنای عمده مسئولین بر خدمت صادقانه بوده است.

امیدیان ضمن اعلام اینکه در دو سال اخیر موفق به ایجاد تعداد ۴۰ هزار اشتغال در حوزه های مختلف شدیم ابراز کرد: امروز میتوانیم امیدوار باشیم که تا پایان دولت سیزدهم، بیش از ۸۰ هزار اشتغال جدید ایجاد خواهد شد و آمار نرخ بیکاری در جامعه از ۸.۵ درصد سیر کاهشی پیدا خواهد کرد.

وی افزود: همچنین از دیگر دستاوردهای های دو سال اخیر دولت سیزدهم در استان قم، افزایش و رشد ۲۰۰ درصدی در ساخت مدرسه است که با استقبال کم نظیر خیرین مدرسه ساز همراه شده است.

امیدیان موضوع مسکن را از مهمترین دغدغه های مردم در کشور و استان قم دانست و اظهار کرد: از زمان آغاز فرآیند ثبت نام طرح ملی مسکن تاکنون، به بیش از ۶۳ هزارنفر مسکن تخصیص داده شده است و اطلاعات افرادی که به تازگی ثبت نام کرده اند در دست بررسی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.