کد خبر : 3762
تاریخ انتشار : جمعه 1 اردیبهشت 1402 - 15:26

سردار باقرزاده:

مجاهدت رزمندگان جبهه مقاومت موجب فزونی شکوه انقلاب و زبونی دشمنان شده است

مجاهدت رزمندگان جبهه مقاومت موجب فزونی شکوه انقلاب و زبونی دشمنان شده است
یکی از فرماندهان جبهه مقاومت بابیان اینکه اقدامات سپاه پاسداران در حفظ امنیت و آرامش پایدار جامعه بسیار با اهمیت است، گفت: با مجاهدت و رشادت‌های جبهه مقاومت اسلامی و فرماندهان و رزمندگان جان‌برکف آن هرساله عظمت و شکوه انقلاب اسلامی فزونی و زبونی دشمنان بیش‌ازپیش آشکار می‌شود.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، سردار باقرزاده از فرماندهان جبهه مقاومت و از همرزمان شهید حجازی در مراسم بزرگداشت سردار سید محمد حجازی که در آستان حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار شد، خاطراتی از رشادت‌ها و سجایای اخلاقی و عملی این شهید سرافراز بیان کرد.

وی بیان داشت: شهید سردار حجازی تا آخرین لحظه عمر خود در مسیر اعتلای ارزش‌های الهی تلاش کرد و جزو اولین فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمان تشکیل آن بود و طی دوران دفاع مقدس نیز جزو فرماندهان بزرگ و فداکار در نبردهای حق علیه باطل به شمار می‌رفت.

وی تصریح کرد: سردار حجازی فردی قاطع، شجاع، خوش‌فکر، مخلص، کادر ساز و تحول‌خواه بود که در تمام عرصه‌ها در خدمت اسلام عزیز تلاش می‌کرد.

باقرزاده اضافه کرد: شکل‌گیری بسیج سازندگی یکی از ابتکارات مهم شهید سردار حجازی بود و علاوه بر این شهید بزرگ در کادر سازی و ایجاد تحول در سازمان بسیج مستضعفین نیز بسیار اثرگذار بود.

این فرمانده جبهه مقاومت اسلامی خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی باهدف خدمت به محرومین و محرومیت‌زدایی در دوران فرماندهی سردار حجازی الگوسازی شد.

وی اضافه کرد: سردار شهید حجازی در طول ده‌ساله خدمت در سازمان بسیج، بسیج را کاملاً متحول کرد و اقشار مختلف و تخصصی برای خدمت‌رسانی بهتر برای مردم ایجاد شد.

باقرزاده گفت: شهید حجازی دوستی و ارتباط نزدیکی با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی داشت و عمق رفاقت و ارتباط بین این دو سردار بیش از چند دهه سابقه داشت.

وی عنوان کرد: خشوع و تواضع، ولایتمدار، امیدوار و امیدآفرین، تلاش و خدمت شبانه‌روزی، اخلاص و خستگی‌ناپذیری، توکل همیشگی به خدا، نظم و انضباط، نبوغ فکری و ذهن خلاق، تکلیف مدار، ساده زیستی، مردم‌داری، پاسخگو بودن از ویژگی‌های اخلاقی بارز سردار شهید حجاری بود.

باقرزاده با بیان اینکه اقدامات سپاه پاسداران در حفظ امنیت و آرامش پایدار جامعه بسیار با اهمیت بوده است در ادامه افزود: بامجاهدت و رشادت‌های جبهه مقاومت اسلامی و فرماندهان و رزمندگان جان‌برکف آن هرساله عظمت و شکوه انقلاب اسلامی فزونی و زبونی دشمنان بیش‌ازپیش آشکار می‌شود.

سردار شهید سید محمد حجازی جانباز عالیقدر پس از سال‌ها مجاهدت و تلاش خستگی ناپذیر در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب و نظام در ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ بر اثر عارضه قلبی به فیض شهادت نائل آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.