کد خبر : 6211
تاریخ انتشار : شنبه 17 تیر 1402 - 17:44

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان قم مطرح کرد:

اجرای طرح پاکسازی بوستان های قم از ناهنجاری های اجتماعی

اجرای طرح پاکسازی بوستان های قم از ناهنجاری های اجتماعی
رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان قم از اجرای طرح استانی پاکسازی بوستان ها و تفرجگاه های علوی و الغدیر از ناهنجاری های اجتماعی خبر داد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ سرهنگ محمود اسدی روز شنبه در گفت و گویی افزود: باشروع فصل تابستان و حضور خانواده ها در بوستان ها و تفرجگاه ها و با توجه به مطالبه و درخواست مکرر همشهریان جهت برخورد قاطع و قانونی نسبت به حضور افراد بزهکار، ناهنجار و بد پوشش در این اماکن، فراهم کردن محیطی امن برای شهروندان در استفاده از تفرجگاه ها، در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا طرح استانی پاکسازی دو تفرجگاه بزرگ علوی و الغدیر با محوریت پلیس امنیت عمومی استان و با حضور عوامل یگان امداد، یگان ویژه، فرماندهی انتظامی شهرستان و سایر رده های اجرایی و همچنین همکاری رده های برون سازمانی از جمله دستگاه قضایی، سپاه و بسیج به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی تصریح کرد: با اقدام های موثر اکیپ های حاضر در بوستان های مذکور و با پاکسازی صورت گرفته در روز ۱۵ تیرماه، تعداد ۲۰ نفر به اتهام جرائم اخلاقی از جمله بی بند و باری، هنجارشکنی، تظاهر به اعمال حرام و غیره دستگیر شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.