کد خبر : 9796
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 مهر 1402 - 17:15

سردار کبیری‌پور:

امروز در محاصره جنگ تبلیغاتی و ادراکی دشمن هستیم

امروز در محاصره جنگ تبلیغاتی و ادراکی دشمن هستیم
جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) گفت: همانطور که در دوران دفاع مقدس، کشور در محاصره جنگ نظامی دشمن بود، امروز هم با همان سطح از عناد و بغض، در محاصره جنگ تبلیغاتی و ادراکی دشمن هستیم.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ سردار مهدی کبیری‌پور در صبحگاه اقتدار معلمان و دانش‌آموزان بسیجی استان قم که در اداره کل آموزش و پرورش استان قم برگزار شد با بیان اینکه امروز در محاصره جنگ تبلیغاتی و ادراکی دشمن هستیم اظهار کرد: همانطور که در دوران دفاع مقدس کشور در محاصره نظامی دشمن بود، امروز هم با همان سطح از عناد و بغض، در محاصره جنگ تبلیغاتی دشمن هستیم.

وی افزود: امروز دشمنان بیشتر از گذشته به جنگ و فتنه انگیزی علیه کشور مشغولند، ولی خوشبختانه هر روز که از عمر انقلاب می‌گذرد بر هیمنه و عظمت انقلاب افزوده می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه استان قم با اشاره به نمودار نزولی استفاده دشمن از تهدید و جنگ نظامی، گفت: وقتی دشمن نمی‌تواند با تجهیزات و جنگ‌افزارهای نظامی، انقلاب اسلامی را از پای در بیاورد به جنگ رسانه‌ای و عملیات‌روانی روی‌ می‌آورد که همین موضوع نشان دهنده ضعف و حقارت دشمنان قسم خورده انقلاب است.

وی با بیان اینکه دشمنان ملت و نظام ما، در جنگ نرم و جنگ ادراکی که امروز با آن رو‌به‌رو هستیم، نیازمند نوعی صبر و تحمل زجرآور هستند. اظهار داشت: این صبوری با ذائقه‌ی دشمنان فرصت‌طلب، زیاده‌خواه و بی‌اعتقاد به آخرت، در مغایرت است؛ چرا که همه چیز را در دنیای مادی خلاصه کرده‌اند و لذا با ذات خبیثانه دشمن که خیلی زود بدنبال رسیدن به خواسته‌های خود هستند، منافات دارد. اما مگر غیر از تحمل این شرایط کار دیگری می‌تواند بکند.

سردار مهدی کبیری‌پور خاطر نشان کرد: آمار شهیدان ما در دوران دفاع مقدس نزدیک به ۲۱۳ هزار نفر می‌باشد ولی طبق آمارهای جبهه مقابل، آمار کشته‌شدگان آنها به ۴۰۰ هزار نفر می‌رسد. همچنین آمار اسیران ایرانی نزدیک به ۴۱ هزار نفر است اما آنها بیش از ۸۰ هزار نفر اسیر در اختیار ما داشتند.

وی افزود: این‌ها اعداد و ارقامی است که حتی با نگاه صرفا مادی، نشان می‌دهد علاوه بر اینکه یک جنگ نابرابر و جهانی بر ما تحمیل شد و دشمن به ما تهاجم کرد، ما پیروز شدیم و خسارت کمتری دیدیم.

جانشین سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) با اشاره به گفته‌های کارشناسان که حاکی از این است که جنگ ایران و رژیم بعث صدام، پرهزینه‌ترین جنگ معاصر بوده است گفت:
ﺟﻨﮓ ﺗﺤﻤﯿﻠﯽ ﺑﺮ ﺍﯾﺮﺍﻥ، ﻃﻮﻻﻧﯽ‌ﺗﺮﯾﻦ ﻭ ﭘﺮﻫﺰﯾﻨﻪ‌ﺗﺮﯾﻦ ﻭ ﻭﺳﯿﻊ‌ﺗﺮﯾﻦ ﺟﻨﮓ ﺑﻮﺩﻩ ﺍﺳﺖ (۱/۵ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﺟﻨﮓ ﺟﻬﺎﻧﯽ ﺍﻭﻝ و ۲ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﺟﻨﮓ ﺟﻬﺎﻧﯽ ﺩﻭﻡ).

وی یادآور شد: این واقعیت‌ها، نشان دهنده این است که خداوند پشتیبان این نظام مقدس است و قطعا این عنایت خداوند است که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، علی‌رغم همه‌ی دسیسه‌های دشمنان و شیاطین عالم، پا برجا است. امروز همراه با شما عزیزان، بیعت خود را با امام عصر ارواحنافداه تجدید نموده و اعلام می‌کنیم که تا آخرین نفس پای آرمان‌های انقلاب اسلامی خواهیم ایستاد. ان‌شاءالله

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.