کد خبر : 10269
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 مهر 1402 - 9:51

سرقت از تاسیسات آب و فاضلاب استان قم کاهش یافته است

سرقت از تاسیسات آب و فاضلاب استان قم کاهش یافته است
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به کاهش سرقت از تاسیسات آب و فاضلاب، از همراهی پلیس با مجموعه آبفا در ارائه خدمات بهتر به مردم قدردانی کرد.
۳.۷/۵ - (۳ امتیاز)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، حسن بختیاری در دیدار سردار میرحیدری فرمانده انتظامی استان، از اقدامات و تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس در قم و همچنین همراهی با مجموعه شرکت آب و فاضلاب در ارائه خدمات بهتر به مردم قدردانی کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همچنین با اشاره به ارتباط نزدیک مجموعه آبفا با پلیس راهور به ویژه در زمینه مجوزهای حفاری گفت: در صورت سیستمی شدن صدور مجوزهای حفاری توسط پلیس راهور، پروژه‌های آب و فاضلاب با سرعت بیشتری انجام خواهد شد که رضایتمندی مردم را نیز به همراه دارد.

مدیر دفتر حراست شرکت آب و فاضلاب استان قم نیز در این دیدار با قدردانی از تعامل بسیار خوب نیروی انتظامی استان با شرکت آب و فاضلاب استان اظهار داشت: با توجه به گستردگی تأسیسات شرکت آب و فاضلاب در شهرها و روستاهای استان، حفظ و حراست از تجهیزات مستقر در این تأسیسات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

محمد عسگری با اشاره به سرقت‌های صورت گرفته در سال‌های گذشته از تأسیسات آب و فاضلاب خاطرنشان کرد: سرقت دریچه‌های آب و فاضلاب از جمله مواردی بود که خطرات جانی را برای شهروندان به دنبال داشت که با همکاری نیروی انتظامی شاهد کاهش سرقت در این زمینه بوده‌ایم.

* پشتیبانی پلیس از دستگاه‌های خدمات‌رسان

سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده نیروی انتظامی استان قم نیز در این نشست، خدمات‌رسانی در حوزه آبفا را حساس ارزیابی کرد و با تشکر از مدیران و کارکنان شرکت آب و فاضلاب یادآور شد: نیروی انتظامی از تمام دستگاه‌های خدمات رسان در ارائه خدمات شایسته به مردم پشتیبانی خواهد کرد.

وی تأکید کرد: هر زمان همفکری، همدلی و همکاری نیروی انتظامی با سایر دستگاه‌ها شکل بگیرد دولت آسیب کمتری دیده و دستگاه‌ها می‌توانند به نحو مطلوب به ارائه خدمات بپردازند.

میرحیدری همچنین با اشاره به لزوم هوشیاری مردم در مراجعه مأموران ادارات و شرکت‌های خدمات رسان به منازل آن‌ها گفت: شرکت‌های آب، برق و گاز و… باید با اطلاع‌رسانی به مردم از زمان و نحوه مراجعه مأموران آن‌ها به منازل، از سو استفاده افراد فرصت‌طلب جلوگیری کنند.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم در پایان، همکاری پلیس و شرکت آب و فاضلاب در کاهش سرقت از تأسیسات آبفا را نیز مهم دانست و اذعان داشت: با وجود ۷۰ گشت فعال در سطح استان می‌توان تا حدود زیادی از سرقت‌ها جلوگیری کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.