کد خبر : 1948
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 بهمن 1401 - 9:21

مدال برنز فرنگی کار قم در جام اوپن کرواسی

مدال برنز فرنگی کار قم در جام اوپن کرواسی
رییس هیأت کشتی استان قم گفت: محمد مهدی جواهری، فرنگی کار قم به مدال برنز جام اوپن کرواسی دست یافت.
به این خبر امتیاز دهید

هادی علیایی، رییس هیات کشتی استان قم، اظهار داشت: در رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی جام اوپن در کشور کرواسی محمدمهدی جواهری در دور اول ۶ بر صفر مانجیت از هند را مغلوب کرد.

وی افزود: جواهری در کشتی دوم با نتیجه ۸ بر صفر مقابل دنیس میهای از رومانی شکست خورد و بعنوان نفر دوم گروه به مرحله نیمه نهایی رفت. دو نماینده کشورمان در این دیدار به مصاف هم رفتند که پویا دادمرز با نتیجه ۲ بر ۱ و ضربه فنی به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد. جواهری نیز به دیدار رده بندی رفت.

علیایی ادامه داد: دادمرز در دیدار فینال با اختیار باتیروف از ازبکستان کشتی گرفت و به مدال طلا رسید و جواهری در دیدار رده بندی با نتیجه ۵ بر صفر دنیس میهای از رومانی را مغلوب کرد و به مدال برنز دست یافت.

وی خاطرنشان کرد: در وزن ۷۲ کیلوگرم نیز امیر عبدی، دیگر نماینده استان قم، در کشتی اول خود با نتیجه ۶ بر صفر مقابل والنتین پتیک از مولداوی به پیروزی رسید. عبدی در در دور بعد مقابل روبرت فریتچ از مجارستان بر روی تشک رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد و به دلیل عدم راهیابی حریف وی به فینال از دور رقابت‌ها حذف شد.

گفتنی است تیم ملی کشتی فرنگی ایران در تورنمنت رنکینگ کرواسی با کسب ۴ مدال طلا، ۴ نقره و ۵ مدال برنز و کسب عنوان قهرمانی به کار خود پایان دادند.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.