کد خبر : 10179
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 مهر 1402 - 15:24

رئیس پلیس راه قم:

شهروندان قمی از تردد غیر ضروری در محور قم – گرمسار خودداری کنند

شهروندان قمی از تردد غیر ضروری در محور قم – گرمسار خودداری کنند
رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم گفت: با توجه به خیزش شدید گرد و غبار و کاهش دید افقی، شهروندان قمی از تردد غیر ضروری در محور قم - گرمسار خودداری کنند.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ سرهنگ مختار پناهی اظهار داشت: آزادراه قم – گرمسار اکنون کانون گرد و غبار شده و دید کافی برای رانندگان وجود ندارد لذا شهروندان از تردد غیر ضروری در این آزادراه خودداری کنند اما اگر وارد محور شدند سرعت مطمئنه داشته، فاصله طولی را رعایت و از فلاشر خودرو استفاده کنند.

وی بیان کرد: سه گروه از ماموران پلیس راه استان اکنون وضعیت تردد در آزادراه قم – گرمسار را نظارت می کنند و خوشبختانه تاکنون حادثه خاصی نداشتیم.

رییس پلیس راه قم گفت: در سایر راه های استان مشکل خیزش گرد و غبار را نداریم و تردد در جریان است.

وی ابراز داشت: با توجه به این که طی امروز و فردا بارندگی پاییزه در استان انجام می شود سطح اصطکاک لاستیک خودروها با جاده کم است لذا رانندگان سرعت مطمئنه داشته باشند و فاصله طولی را رعایت کنند.

هواشناسی قم امروز ضمن صدور هشدار نارنجی اعلام کرد: عصر امروز وزش تندبادهای موقت و سریع همراه با گرد و خاک در تمامی مناطق و جاده های استان قم را شاهد هستیم.

بنا بر این گزارش،‌سرعت وزش باد ۷۰ تا ۷۵ کیلومتر در ساعت پیش بینی می شود و بر اساس داده های دستگاه های هواشناسی برای عصر امروز، رگبار پراکنده و رعد و برق نیز پیش بینی شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.