کد خبر : 13514
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 بهمن 1402 - 9:30

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم عنوان کرد؛

پرداخت ۸۲ درصد متقاضیان تسهیلات ازدواج در قم

پرداخت ۸۲ درصد متقاضیان تسهیلات ازدواج در قم
مدیر کل ورزش و جوانان استان قم گفت: بر اساس گزارشی که تا دی ماه امسال داشته ایم ۸۲ درصد از وام های متقاضیان در حوزه ازدواج پرداخت شده است.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ ابراهیم سانی خانی ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: بر اساس گزارشی که تا دی ماه امسال داشته ایم ۸۲ درصد از وام های متقاضیان در حوزه ازدواج پرداخت شده است و مشکل برخی ها تسهیلات، به تکمیل پرونده و ضمانت ها باز می گردد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم ابراز کرد: ۱۰ هزار و ۵۹۸ فقره تسهیلات ازدواج تا دی ماه امسال در استان قم پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: متاسفانه برخی از بانک ها به خصوص بانک های خصوصی در استان قم در زمینه پرداخت تسهیلات ازدواج تعامل و عملکرد خوبی نداشتند.

سانی خانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برنامه‌های هفته جوان در استان قم از ۳۰ بهمن ماه امسال آغاز و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته جوان بیان کرد: برپای جشن‌های ویژه جوانان، برپایی مراسم غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری نشست های فرهنگی در نقاط مختلف استان از حمله برنامه ها است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم ادامه داد: به مناسبت هفته جوان جشن بزرگی در مجموعه فرهنگی ورزشی خانه مهندس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم در پردیسان برگزار خواهد شد و در مراسم ۳۰ جوان برتر استان تجلیل می‌شوند.

وی بیان کرد: این جشن بزرگ با حضور گروه‌های مختلف مردمی و به خصوص خود جوانان برپا می شود و در کنار برگزاری این مراسم، برنامه‌های فرهنگی همانند مشاوره ازدواج، روانشناسی، مشاوره در موزه موضوعات کار و اشتغال نیز ارائه می‌شود.

سانی خانی افزود: جشن دیگری در چهارمین روز از اسفند ماه با عنوان «جوان انقلابی استکبار ستیزی و عزت ملی» در ورزشگاه ۲۰۰۰ نفری شهید حیدریان قم برگزار می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.