کد خبر : 11115
تاریخ انتشار : جمعه 19 آبان 1402 - 12:09

صحرایی:

در رتبه‌بندی معلمان ۴۳ همت هزینه شده است

در رتبه‌بندی معلمان ۴۳ همت هزینه شده است
وزیر آموزش و پرورش گفت: دولت گذشته رتبه‌بندی معلمان را اجرایی نکرد و همواره در محدودیت مالی بود اما در این دولت مسیر تغییر کرد و ۴۳ هزار میلیارد تومان در این راستا هزینه شده است.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ رضامراد صحرایی وزیر آموزش‌وپرورش صبح امروز در بدو ورود به خراسان‌شمالی به دیدار با حجت الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی رفت و به موضوعات مختلف حوزه آموزش و پرورش اشاره کرد.

صحرایی در این دیدار اظهار کرد: وزارت آموزش و پرورش تربیت معلم از مسیر دانشگاه فرهنگیان را به صورت جدی دنبال می‌کند لذا باید دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی تقویت شود تا عمده معلمان این استان در دانشگاه تربیت شوند.

وی گفت: میانگین معدل دانش آموزان خراسان شمالی از وضعیت کشوری بسیار بهتر است؛ همچنین در خراسان شمالی ۴۰۰ کلاس درس در حال ساخت است که با افتتاح آنها مشکلات بسیاری رفع می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش افزود: از هر فرصتی برای احیای منزلت معلم استفاده می‌کنیم اما یک دهه است که منزلت معلم به معیشت گره خورده است.

وی تصریح کرد: دولت گذشته رتبه بندی معلمان را اجرایی نکرد و همواره در محدودیت مالی بود اما در این دولت مسیر تغییر کرد و ۴۳ هزار میلیارد تومان در این راستا هزینه شده است.

صحرایی بیان کرد: معلمان در ابتدا به اجرای این طرح اعتراض داشتند اما این مسیر همواره در حال اصلاح است و تاکنون بسیاری از اعتراضات پاسخ داده شده و التهاب‌های اولیه از بین رفته است.

وی با بیان اینکه پیش بینی شده امسال یک میلیون دانش‌آموز به اردوی راهیان نور اعزام شوند، گفت: کشور با امید به پیش می‌رود و دشمن این را فهم کرده و به همین دلیل به دنبال نابودی امید ملت است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.