کد خبر : 2010
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 بهمن 1401 - 9:39

مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب(ع):

دغدغه مندی نسبت به جهاد تبیین،پیش نیاز دفاع از آرمان های انقلابی ملت ماست

دغدغه مندی نسبت به جهاد تبیین،پیش نیاز دفاع از آرمان های انقلابی ملت ماست
مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب(ع) گفت: از جمله مهم ترین الزامات در مسیر حراست از آرمان های انقلاب اسلامی، احساس مسئولیت و دغدغه مندی نسبت به جهاد تبیین است.
به این خبر امتیاز دهید

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل امیرزاده-مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب(ع)  با بیان این که دهه فجر، تجلی لطف و عنایت الهی و تحقق خواست ملت بزرگ و انقلابی ایران است، گفت: انقلاب اسلامی ایران نتیجه عزم، ایمان و اراده انقلابی مردم ایران است که حول محور ولایت منسجم و متحد شدند و توانستند در سایه عنایات پروردگار متعال، طومار رژیم ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را درهم بپیچند.

 

وی افزود: خداجویی، حق گرایی، آزادی خواهی، عدالت طلبی، استقلال خواهی، استکبارستیزی، تأکید بر حفظ کرامت انسانی و خدمت به مردم به خصوص محرومان از جمله مؤلفه های کلیدی و اصلی انقلاب اسلامی است و بی شک تداوم این انقلاب نیز همان طور که تاکنون چنین بوده، در سایه توجه جدی به همین مؤلفه ها و شاخصه هاست.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب(ع) همچنین گفت: به طور خاص نگاه و رویکرد توحیدی امام راحل در جریان نهضت و انقلاب اسلامی برای همه ما بهترین الگو و اُسوه است، کما این که ایشان در سایه اخلاص و توکل بر خدا و البته باور به توان و ظرفیت عظیم مردم و جوانان غیور و برومند موفق به استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدند.

 

وی ادامه داد: برخلاف القائات دشمن و تلاش مغرضان و منافقانی که می کوشند تفسیر و تحلیل غلطی از ماهیت انقلاب اسلامی ارایه دهند، انقلاب ما یک انقلاب مردمی آن هم با رویکرد فرهنگی و دینی بوده است و لذا باید در شرایط حساس کنونی این نکات و مؤلفه ها به درستی برای آحاد مردم به ویژه نسل جدید بازگو و تبیین شود.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب(ع) با تأکید بر این که لازمه حراست از آرمان های انقلاب اسلامی، احساس مسئولیت و دغدغه مندی نسبت به جهاد تبیین است، گفت: این که پس از سپری شدن ۴۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری بر لزوم توجه جدی به مقوله “جهاد تبیین” تأکید می ورزند، حاوی پیام مهمی است و آن هم این که اگر در این عرصه خدای ناکرده کوتاهی داشته باشیم، آسیب جدی خواهیم دید.

 

منبع: شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.