کد خبر : 6131
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 تیر 1402 - 16:10

در آستانه عید غدیر انجام شد؛

دیدار فرمانده سپاه استان با خانواده شهیدان میرقیصری

دیدار فرمانده سپاه استان با خانواده شهیدان میرقیصری
فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) استان قم در آستانه عید غدیر خم با خانواده شهیدان «سید احمد و سید محمد میرقیصری» از شهدای دوران دفاع مقدس دیدار و گفتگو کرد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ همزمان با دهه امامت و ولایت و در آستانه شب عید غدیر خم، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب علیه السلام، محسن موحدی رییس ستاد کنگره ملی شهدای استان، حجت‌الاسلام هنرمند مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهیدان میرقیصری دیدار و عید بزرگ امامت و ولایت را بر آن‌ها تبریک گفتند.

سردار محمدرضا موحد در بخشی از این دیدار، با تبریک فرارسیدن عید بزرگ امامت و ولایت، بیان کرد: برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان قم برکات زیادی داشت که یکی از مهمترین آن‌ها تجدید دیدار با عموم خانواده شهدا و توجه بیشتر به شهدای ارتش جمهوری اسلامی در قم بود.

وی خاطرنشان کرد: تولید ۶۰ مستند از فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس از آثار و برکات مهم دومین کنگره ملی شهدای استان قم بود، با برنامه‌ریزی‌های انجام شده هر سال چند مستند فاخر در این زمینه تولید خواهد شد.

سردار موحد با اشاره به تاکید همیشگی مقام معظم رهبری نسبت به زنده نگه داشتن یاد شهدا و انتقال پیام شهدا با زبان هنر، تصریح کرد: بر همین اساس برنامه‌های سومین کنگره ملی شهدای استان قم آغاز شده است.

محسن موحدی رییس کنگره ملی شهدای استان قم نیز در ادامه به بیان خاطراتی از دلاوری و رشادت‌های شهیدان میرقیصری در طول دوران دفاع مقدس پرداخت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.