کد خبر : 8523
تاریخ انتشار : جمعه 3 شهریور 1402 - 11:54

جانشین فرمانده نیروی هوافضای سپاه:

تمام تحرکات دشمن تحت سیطره نیروهای اطلاعاتی و عملیاتی سپاه است

تمام تحرکات دشمن تحت سیطره نیروهای اطلاعاتی و عملیاتی سپاه است
جانشین فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: امروز تمام اجزای قدرت دشمن در منطقه، زیر آتش و تحت سیطره اطلاعاتی و عملیاتی سپاه قرار دارد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ سردار سید مجید موسوی، جانشین فرمانده نیروی هوافضای سپاه در آئین اختتامیه مسابقات سراسری قرآن کریم خانواده‌های نیروی هوا فضای سپاه در مجتمع یاوران مهدی قم با بیان اینکه، امروز به واسطه گفتمان انقلاب اسلامی در کنار کسب موفقیت‌های بزرگ نظامی، کار بزرگتری شروع شده است، گفت: با توکل به خدا و اتکا به توان و تجربه فرزندان همین مرز و بوم در برابر تهدیدات دشمنان ایستاده ایم و از هیچ تهدیدی نمی‌هراسیم.

وی با اشاره به رونمایی‌های اخیر از سامانه‌های موشکی و پهپادی، افزود: این مسیر تا رسیدن به قدرت مطلق به واسطه توجه به فرامین رهبر انقلاب اسلامی ادامه خواهد داشت.

سردار موسوی اقرار دشمن به این واقعیت که در تهدید ۳۶۰ درجه انقلاب اسلامی ایران هستند را گویای صحیح بودن مسیر فرزندان انقلاب اسلامی در نیروی هوافضای سپاه عنوان کرد و افزود: امروز تمام اجزای قدرت در منطقه که توسط دشمن توسعه یافته، زیر آتش و تحت سیطره اطلاعاتی و عملیاتی ما قرار دارد.

وی صبوری و تحمل سختی‌ها را مستلزم رسیدن به قله پیشرفت ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: گسترش فرهنگ قرآنی در میان مردم و خانواده‌های نیروی هوا فضای سپاه، از راه‌های بالا بردن آستانه صبر و تحمل است که با جدیت باید ادامه یابد.

جانشین فرمانده نیروی هوا فضای سپاه تاکید کرد: امروز باید جنگ ترکیبی دشمن را از کار بیندازیم که این امر نیازمند تلاش بیش از پیش و صبر و تحمل پذیری خانواده‌های این مجموعه در سایه قرآن کریم است.

حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی، نماینده ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم با بیان اینکه در عصر حاضر این قرآن است که در جنگ شناختی و ترکیبی ما را یاری می‌کند گفت: اگر بخواهیم مورد ستم قرار نگیریم باید در همه ابعاد قوی باشیم که این یک اصل قرآنی است.

وی بر لزوم تقویت فرهنگ قرآنی تاکید کرد و افزود: نباید تنها به خواندن قرآن اکتفا نمود، بلکه برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان باید به دنبال پیاده نمودن درس‌های قرآن در زندگی فردی و اجتماعی باشیم.

معاون فرهنگی و عملیات روانی نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به شرکت ۳۲۲ خانواده در این مسابقات گفت: سیزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ۱۱ رشته شامل قرائت، ترتیل، حفظ جزء‌های ۱،۵، ۱۰، ۲۰ و کل قرآن کریم، حفظ موضوعی، مفاهیم و تفسیر قرآن کریم در سه گروه فرزندان دختر، پسر و همسران به مدت سه روز برگزار شد.

حجت الاسلام نادری با بیان اینکه در آئین اختتامیه امروز از ۱۲۰ برگزیده قرآنی تجلیل شد، افزود: منتخبین این مرحله به مسابقات سراسری سپاه و نیرو‌های مسلح اعزام می‌شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.