کد خبر : 10319
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مهر 1402 - 10:08

آیت‌الله اراکی:

حکومت مهدوی از مسجدالاقصی آغاز خواهد شد

حکومت مهدوی از مسجدالاقصی آغاز خواهد شد
  عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه بر اساس روایات حضرت عیسی (ع) همراه با امام‌زمان (عج) ظهور خواهد کرد و پیروان خود را دعوت می‌کند، گفت: شکست صهیونیسم و آزادی مسجدالاقصی وعده الهی است و حکومت مهدوی از مسجدالاقصی آغاز خواهد شد.
۵/۵ - (۱ امتیاز)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ آیت‌الله محسن اراکی امشب در یادواره شهدای مظلوم غزه که به همت مدرسه علمیه امام زین العابدین(ع) در آستان مقدس امامزاده شاه جمال(ع) برگزار شد، اظهار کرد: ایام مقاومت فلسطین در راه خدا ایام بزرگی و از مصادیق ایام الله است.

عضو شورای عالی حوزه های با اشاره به اینکه مردان این میدان مردان الهی هستند، مطرح کرد: این افراد تمام خود را فدای خدا می‌کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه در قرآن کریم از جریان نفاق یاد شده است، عنوان کرد: خداوند در این آیات می‌فرماید که جریان نفاق همواره با شما همراه خواهد بود و اگر شما با ایمان و متحد باشید می‌توانید بر آن‌ها پیروز شوید.

وی با اشاره به اینکه تمام زندگی پیامبر اکرم(ص) سنت و حکمت است، خاطرنشان کرد: یکی از این سنت‌ها و حکمت‌ها درخصوص اسراء است.

آیت الله اراکی با بیان اینکه در روایات آمده است که حضرت عیسی(ع) همراه با امام زمان(عج) ظهور خواهد کرد و پیروان خود را دعوت می‌کند، خاطرنشان کرد: این اقدام از مسجد الاقصی آغاز خواهد شد و مسجد الاقصی محل اعلام و آغاز حکومت مهدوی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه یهودیان به تکثیر نسل و فرزندآوری همت بسیاری دارند، تصریح کرد: امروز شرکت‌های سرمایه‌گذاری بزرگ دنیا و رسانه‌های پرقدرت دنیا دست یهودیان است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه یکی از وعده‌های الهی این است که عاقبت یهودیان و صهیونیست‌ها روسیاهی و رسوایی است، یادآور شد: در این وعده آمده است که مسجد الاقصی آزاد خواهد شد و تمام صهیونیست از قدرت خارج خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه امروز در مسیر تحقق این وعده هستیم، بیان کرد: از شهدای مقاومت که نمادهای ایستادگی، خداخواهی، ایثار و فداکاری هستند، تقدیر می‌کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.