کد خبر : 11581
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1402 - 9:37

مدیرکل غله قم:

موجودی شکر در قم اطمینان بخش‌است

موجودی شکر در قم اطمینان بخش‌است
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی قم گفت:‌ وضعیت موجودی شکر برای رفع نیاز مردم در قم اطمینان بخش است و توزیع این محصول در راستای تنظیم بازار به صورت مستمر ادامه دارد.
۵/۵ - (۱ امتیاز)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ سعید محمدی  بیان داشت: در حال حاضر با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته هیچ مشکلی در مورد تامین مایحتاج مردم استان قم به خصوص در مورد شکر وجود ندارد و برنامه‌های حمل و توزیع این محصول توسط اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان در زمان‌های تعیین شده انجام می‌شود.

وی افزود: در همین رابطه از ابتدای سال‌جاری تا پایان آبان‌ماه بیش‌از ۲ هزار و ۲۵۰ تُن شکر در راستای تنظیم بازار مصارف خانوار از طریق فروشگاه‌های استان توزیع شد، همچنین هم‌اکنون ۲ هزار و ۳۰۰ تُن شکر در انبارهای اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان موجود است که مطابق برنامه‌ریزی انجام شده به صورت مستمر برای توزیع در بازار استان تخصیص می‌یابد.

وی ادامه داد: علاوه بر این با توجه به تصمیم‌گیری انجام شده، برنامه حمل یک‌هزار و ۶۰۰ تُن شکر به استان قم نیز در دستور کار است و ما از همه ظرفیت‌های موجود برای افزایش سهمیه استان در این بخش در راستای تنظیم هرچه بهتر بازار و تامین نیاز مردم استفاده می‌کنیم.

محمدی گفت: استاندار محترم نسبت به تامین و توزیع سریع و به‌موقع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم قم تاکید فراوانی دارند که در همین راستا تلاش کردیم استان قم در زمینه تدارک و عرضه شکر مورد نیاز مردم در سطح کشور عملکرد قابل قبولی داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.