کد خبر : 9237
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 شهریور 1402 - 9:17

توقیف ۱۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در محور‌های مواصلاتی قم

توقیف ۱۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در محور‌های مواصلاتی قم
فرمانده انتظامی استان قم گفت: طی سه روز گذشته ۲۱ دستگاه خودروی سواری شوتی حامل کالای قاچاق به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال در محور‌های مواصلاتی استان توقیف شد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان قم در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به شعار امسال «مهار تورم و رشد تولید» از اجرای طرحی برای برخورد با قاچاقچیان کالا از ابتدای امسال خبر داد و افزود: طی ۳ روز گذشته، ۲۱ دستگاه خودروی شوتی به همراه کالا‌های قاچاق در محور‌های مواصلاتی استان توقیف شدند.

وی لوازم التحریر، لوازم خانگی، قطعات خودرو و اقلام خوراکی را از جمله کالا‌های کشف شده از این خودرو‌ها عنوان کرد و افزود: پرونده کشفیات به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال تشکیل و متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده است.

سردار میرحیدری با اشاره به افزایش بیش از ۲۲ درصدی پرونده‌های تشکیل شده توسط پلیس امنیت اقتصادی در مردادماه نسبت به ماه گذشته آن افزود: در این مدت، شاهد افزایش ۲۰ درصدی دستگیر شدگان هستیم.

وی افزود: تعداد خودرو‌های توقیفی هم در ماه گذشته ۷۰ درصد رشد داشته است.

فرمانده انتظامی استان با تاکید بر اینکه پلیس با بسیج تمام امکانات، ضمن کنترل تمامی محور‌ها در مسیر شناسایی باند‌های قاچاق و خودرو‌های شوتی گام برمی‌دارد تصریح کرد: همه نیرو‌های پلیس در این زمینه با پلیس امنیت اقتصادی برای تامین بیش از پیش امنیت محور‌های مواصلاتی استان و کاهش نگرانی و دغدغه رانندگان همکاری می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.