کد خبر : 5277
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1402 - 8:43

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای تهران اعلام کرد:

مدیریت مصرف برق در ادارات قم سختگیرانه‌تر می‌شود

مدیریت مصرف برق در ادارات قم سختگیرانه‌تر می‌شود
قراگوزلو با اشاره به تاثیر تغییر ساعت اداری در کاهش مصرف برق، اظهار کرد: با هدف تأمین برق پایدار در استان تهران، برنامه مدیریت بار در بخش اداری پایتخت و استان‌های قم و البرز به صورت گسترده‌تری اجرایی می‌شود.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ حبیب قراگوزلو مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران روز گذشته طی گفت‌وگویی با اشاره به تاثیر تغییر ساعت اداری در کاهش مصرف برق، اظهار کرد: با هدف تأمین برق پایدار در استان تهران، برنامه مدیریت بار در بخش اداری پایتخت و استان‌های قم و البرز به صورت گسترده‌تری اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه خاموش کردن یک لامپ اضافه به طور متوسط ۲۰ وات صرفه‌جویی به همراه دارد، تصریح کرد: بنابراین هر کدام از حدود ۹ میلیون و۲۰۰ هزار مشترک تحت پوشش این شرکت در پایتخت و استان‌های قم و البرز، یکی از لامپ‌های اضافی خود را خاموش کنند، به میزان قابل توجهی می‌توان این انرژی را در بخش صنعت به کار گرفت.

قراگوزلو همچنین از تمامی مشترکان درخواست کرد تا با تنظیم وسایل سرمایشی خود بر روی دمای آسایش ۲۴ درجه سانتی‌گراد، استفاده از دور کند در کولرهای آبی و خودداری از استفاده از وسایل برقی پرمصرف در ساعت‌های میانی روز یا ساعت‌های اولیه شب، صنعت برق را برای تأمین برق مطمئن و پایدار مشترکان یاری کنند.

شایان ذکر است پیروی مصوبه هیئت وزیران، تمامی تمامی ادارات، دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، نهادهای عمومی غیر دولتی و بخش‌های اداری نیروهای مسلح در سراسر کشور موظف هستند تا از نیمه خرداد ماه تا نیمه ماه شهریور، از ساعت ۶:۰۰ صبح فعالیت روزانه خود را آغاز کرده و راس ساعت ۱۳:۰۰ نیز به پایان برسانند.

همچنین ادارات و دستگاه‌های فوق به منظور مدیریت بهینه مصرف، در ساعات اداری می‌بایست به میزان حداقل سی درصد نسبت به مصرف دوره مشابه سال گذشته و در ساعات غیر اداری به میزان شصت درصد، مصرف برق خود را کاهش دهند.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.