کد خبر : 5849
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 تیر 1402 - 9:50

برگزاری ۱۸ برنامه در پویش «به عشق امیرالمومنین» از قربان تا غدیر در قم

برگزاری ۱۸ برنامه در پویش «به عشق امیرالمومنین» از قربان تا غدیر در قم
مسئول اجرایی پویش «به عشق امیرالمومنین»، از برگزاری ۱۸ عنوان برنامه در راستای اجرای این پویش از عید سعید قربان تا عید سعید غدیر خم در قم خبر داد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ داود فراهانی  اظهار داشت: جمعی از نهادهای مردمی قم بتازگی دور هم گرد آمدند تا بررسی کنند که برای بزرگداشت عید غدیر خم چه فعالیت هایی را می توان انجام داد که جنس مردمی داشته باشد و کارهای جدید انجام دهیم.

وی بیان کرد: در ابتدا این نهادهای مردمی،‌۷۰ عنوان برنامه را معرفی کردند و از تیم های جهادی دعوت به همکاری صورت گرفت و در نهایت ۱۸ عنوان برنامه برای اجرایی شدن تصویب شد.

وی افزود: از جمله کارگروه های تشکیل شده برای این پویش می توان به اصناف،‌ نذرخون،‌ درمان، اهدای جوایز پدر به فرزندان، آزادی زندانیان،‌ تکریم خانواده شهدای سادات و ایاب و ذهاب و حمل و نقل صلواتی، اشاره کرد.

فراهانی ادادمه داد: کارگروهی نیز تشکیل شده است که جشن های محلی و خیابانی در محلات محروم حاشیه شهر برگزار کند.

وی ابراز داشت: برای جشن خیابانی ۱۲ نقطه را در محلات حاشیه ای آسیب پذیر شهر قم تعیین کرده ایم و از همکاری شهرداری و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم نیز بهره مند خواهیم شد.

وی هم چنین از تشکیل کارگروه های اسکان زائران و اطعام زائر خبر داد و افزود: تجربه قبلی ما در عید نیمه شعبان سال گذشته نشان داد که باید در این زمینه نیز ورود کنیم.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.