کد خبر : 3949
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 اردیبهشت 1402 - 12:52

رئیس حوزه هنری استان قم تاکید کرد؛

استفاده از ظرفیت هنر جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در قم

استفاده از ظرفیت هنر جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در قم
رئیس حوزه هنری استان قم بر استفاده از ظرفیت هنر و ادبیات برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در قم تاکید کرد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ در دیدار سید مهدی حسینی رئیس حوزه هنری استان قم و سرهنگ حسن عبدالرضایی جانشین معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان بر استفاده از ظرفیت هنر و ادبیات برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تاکید شد.

سرهنگ عبدالرضایی جانشین معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان قم الویت‌های نیروی انتظامی در عرصه اجتماعی را پیشگیری از سرقت، کاهش تصادفات رانندگی و عفاف و حجاب دانست و اشهار داشت: با توجه به نتایج مطلوبی که از کار فرهنگی هنری در نیروی انتظامی داشته‌ایم مشتاقیم تا از ظرفیت‌های موجود در این عرصه برای رساندن پیام استفاده کنیم و ادبیات و هنر زبان میان نیروی انتظامی و مردم باشد.

سید مهدی حسینی نیز با اعلام آمادگی برای در اختیار گذاشتن توان حوزه هنری قم برای تولید آثاری با محتوای مورد نظر معاونت اجتماعی ناجا گفت: درست است که در اتفاقات اخیر تهدیدهایی ایجاد شد اما ان شالله که بتوان از از این تهدید فرصت ساخت و باید با زبان فرهنگ و هنر در مسائل اجتماعی پیام را منتقل کرد.

رئیس حوزه هنری استان قم ابراز امیدواری کرد: ان شالله با تولید آثار فاخر و اثرگذار با مسائل برخورد و آنها را ریشه‌ای برطرف کرد و خوشبختانه در جمعیت هنرمندان قم به لحاظ توان موجود و اساتید شناخته شده، این ظرفیت وجود دارد که آثار ماندگار و شاخصی تولید شود.

وی همچنین به جای خالی یک جشنواره در عرصه هنرهای تجسمی با موضوع پلیس اشاره کرد.

در ادامه ضمن طرح مباحث کارشناسی که با حضور معاونان و کارشناسان دو دستگاه همراه بود به صورت موردی زمینه‌های همکاری بررسی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.