کد خبر : 11946
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 آذر 1402 - 17:29

نخستین مدرسه تربیتی فوتبال کشور در قم به بهره‌برداری رسید

نخستین مدرسه تربیتی فوتبال کشور در قم به بهره‌برداری رسید
نخستین مدرسه تربیتی فوتبال کشور در مراسمی با حضور چهره‌های مطرح ورزشی و هنری و مسئولان استانی در مجتمع فرهنگی نور قم به بهره‌برداری رسید.
۵/۵ - (۳ امتیاز)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛   نوجوانان منطقه نیروگاه قم امروز شور و نشاط خاصی را با حضور چهره‌های ورزشی و هنری کشور در مجتمع فرهنگی نور تجربه کردند.
عصر امروز زمین چمن و نخستین مدرسه تربیتی فوتبال کشور با عنوان شهید ابراهیم هادی در این مجتمع با حضور محمد انصاری بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال و پرسپولیس، محمدعلی پورمتقی کمک داور لیگ برتر فوتبال، حسین دارابی فعال فرهنگی و رسانه‌ای، حمید کثیری کارشناس مسائل تربیتی، محمدرضا بهروز مجری برنامه‌های ویژه کودکان و جمعی از مسئولان استانی همچون فرماندار قم، مدیرکل ورزش و جوانان، مدیرکل آموزش و پرورش، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و… به بهره‌برداری رسید.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم در این مراسم از شهرداری قم و بنیاد علوی برای همکاری در زیرسازی و تأمین چمن این مدرسه فوتبال قدردانی کرد و گفت: همه زیرساخت‌های مجتمع فرهنگی نور برای پاسخگویی به نیازهای کودکان و نوجوانان متناسب‌سازی می‌شود.
حجت‌الاسلام مرتضی شعبان‌زاده افزود: جامعه هدف این مجتمع ١٠ درصد از دانش آموزان متوسطه اول استان شامل ١۴ هزار نفر می‌شود که همه تشکل‌های تربیتی استان و حدود ١۴٠٠ مربی تربیتی در این طرح همکاری می‌کنند.
وی اظهار کرد: راه‌اندازی اولین لیزرتگ (پینت‌بال لیزری)، سالن تیراندازی، میدان تیروکمان، استخر، پاتوق اندیشه، اتاق کودک، زبانکده و… از جمله زیرساخت‌های فعال این مجتمع است.
محمد انصاری نیز در این مراسم با قدردانی از تأسیس نخستین مدرسه تربیتی فوتبال در مجتمع فرهنگی نور گفت: امیدواریم به استعدادهای برتر این مدرسه فوتبال کمک کنیم تا بدرخشند و پرچم یاد و نام شهید ابراهیم هادی را در کشور بالا ببرند.
بازی دوستانه چهره‌های ورزشی و هنری در قالب دو تیم شهید ابراهیم هادی و شهدای گمنام از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

محمدحسین چهارشنبه , ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۶

بسیار عالی منطقه نیروگاه نیازمندتوجه مسئولینه