کد خبر : 12134
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آذر 1402 - 10:29

نرم‌افزار شاد بستری برای کمک به آموزش بهتر در ایام امتحانات دی‌ماه

نرم‌افزار شاد بستری برای کمک به آموزش بهتر در ایام امتحانات دی‌ماه
 دانش‌آموزان می‌توانند در ایام امتحانات دی‌ماه با استفاده از بستر نرم‌افزار شاد پاسخ سؤالات خود را دریافت کنند.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛  رضوی، مشاور مدرسه متوسطه اول امجدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما قم گفت: باتوجه‌به اینکه به ایام امتحانات نزدیک می‌شویم دانش‌آموزان باید تمرکز بیشتر از گذشته مشغول مطالعه شوند و نقاط ضعف و قوتشان را بشناسند تا بتوانند ایام امتحانات را با موفقیت سپری کنند.

 وی با بیان اینکه اگر دانش‌آموزان می‌خواهند در ایام امتحانات استرس نداشته باشند باید با اعتمادبه‌نفس و تسلط بر دروس پیش بروند و از خانواده و هم‌کلاسی‌های خود هم در زمینه مطالعه کمک بگیرند، گفت: داشتن برنامه‌ریزی هدفمند، استراحت کافی و تغذیه مناسب و مطالعه مستمر و تسلط بر دروس و داشتن اعتمادبه‌نفس، راز موفقیت دانش‌آموزان خواهد بود.

 رضوی تصریح کرد: اگر دانش‌آموزان درس‌های خود را قبل از آغاز امتحانات و در طول سال تحصیلی مطالعه و مرور کنند دیگر نیازی نیست با استرس در شب امتحانات به خودشان فشار بیاورند تا دروس را یک‌شبه یاد بگیرند و حفظ کنند.

 خداوردویی دبیر مطالعات اجتماعی هم گفت: دبیران در برنامه شاد به طور شبانه‌روزی تا شب امتحانات فعال هستند و دانش‌آموزان می‌توانند سؤالات درسی خود را در این برنامه ارسال کرده و پاسخ خود را دریافت کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.