کد خبر : 10181
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 مهر 1402 - 16:27

سردار کبیری‌پور:

جهانیان و هم پیمانان رژیم صهیونیستی از قدرت امروز فلسطینی‌ها بهت زده شدند

جهانیان و هم پیمانان رژیم صهیونیستی از قدرت امروز فلسطینی‌ها بهت زده شدند
جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) گفت: رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل با استفاده از قدرت رسانه، هیمنه پوشالین برای خود ایجاد کرده است و با ارعاب حاکمان وابسته و بزدل، اهداف خبیثانه خود را دنبال می‌کند.
۴.۷/۵ - (۳ امتیاز)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ سردار مهدی کبیری‌پور جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) عملیات امروز مبارزان فلسطینی در سرزمین‌های اشغالی را نشان از قد کشیدن و بالندگی کودکان و نوجوانانی دانست که سال‌ها شاهد مظلومیت پدران و مادران خود و ظلم و تعدی غاصبان مسجدالاقصی بوده اند و اظهار داشت: امروز درهای قلعه پوشالین یهود، توسط شیربچه‌های تربیت شده با آوای حیدری امام خامنه‌ای، از جای کنده و طبل رسوایی صهیونیست‌ها در گوش جهانیان طنین‌انداز شده است.
جانشین فرمانده سپاه استان قم با بیان اینکه قدرت جوانان فلسطینی، محصول صبر و مقاومت مقدسی است که ریشه‌های آن از خون مردم مظلوم فلسطین، در اعماق تاریخ و در این وادی رمزآلود، سیراب شده است افزود: سانسور جاهلانه‌ مظلومیت و ناله‌های مردان و زنان و کودکان فلسطینی، بوسیله‌ غول‌های رسانه‌ای صهیون، باعث شد تا چشمان ناپاک شیاطین عالم، رشد و نمو فرزندان ابراهیم را نبینند و اینگونه غافلگیر و بهت زده شوند؛ (فبهت الذی کفر).
وی با تصریح بر اینکه رژیم غاصب صهیونیستی، سال‌هاست که با استفاده از قدرت رسانه و سرمایه‌های انباشته از ربا، هیمنه‌ پوشالین برای خود ایجاد نموده و با ارعاب حاکمان وابسته و بزدل، اهداف خبیثانه خود را دنبال کرده است گفت: درحالی‌که طبق نص صریح قرآن، آن‌ها سست‌ترین بنیادها را در اختیار داشته‌اند. طوفان القصی خانه‌ سست بنیان شبکه‌ عنکبوتی صهیون را از پس نقاب‌ها و تزویرها بیرون کشیده و بر باد داده است.
سردار کبیری‌پور با اشاره به وعده‌های نویدبخش امامین انقلاب در مورد نابودی قطعی اسرائیل اظهار کرد: پشتیبان وعده‌های صادقانه امامین انقلاب، اعتماد راسخ به سنت‌های الهی است. نتیجه صبر و استقامت در راه انبیا، صدیقان، شهدا، صالحین و قرار گرفتن در مسیر بزرگراه سنت‌های قطعی خداوند متعال است و امروز روز تحقق این وعده‌هاست. نصر من الله و فتح قریب
انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.