کد خبر : 11619
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 آذر 1402 - 9:07

آمران به معروف و ناهیان از منکر در قم حمایت ویژه می‌‌شوند

آمران به معروف و ناهیان از منکر در قم حمایت ویژه می‌‌شوند
تفاهم‌نامه سه‌جانبه بین دادگستری کل استان، ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر و سپاه امام علی‌ابن‌ابیطالب(ع) در راستای اجرای قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر امضا شد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ تفاهم‌نامه سه‌جانبه دادگستری کل استان قم با ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر و بسیج مستضعفین سپاه امام علی‌بن‌ابیطالب‌(ع) استان در هفته بسیج و در راستای اجرای مواد ۲۶، ۲۵ و ۲۷ دستورالعمل اجرایی قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر منعقد شد.

این تفاهم‌نامه به‌منظور هم‌افزایی، مشارکت و تعامل نزدیک‌تر در تحقق اهداف فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر توسط آیت‌الله سعیدی به نمایندگی از ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر، سردار موحد به نمایندگی از بسیج مستضعفین سپاه و سعید کاویانی به نمایندگی از دادگستری کل استان تائید و امضا شد.

برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه ضابطان امربه‌معروف و نهی از منکر، نیازسنجی و تهیه متون آموزشی موردنیاز، سطح‌بندی دوره‌های آموزشی، شناسایی و سازمان‌دهی آموزشی ضابطان، صدور گواهی‌های آموزشی، انجام ارزیابی‌های آموزشی، سازمان‌دهی و اعزام اساتید، صدور کارت ویژه ضابطان امربه‌معروف و نهی از منکر و تشکیل بانک اطلاعات، از محورهای این تفاهم‌نامه سه‌جانبه است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.