کد خبر : 1273
تاریخ انتشار : شنبه 17 دی 1401 - 9:14

باخت‌های سریالی آناصنعت قم ادامه دارد

باخت‌های سریالی آناصنعت قم ادامه دارد
تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم در ادامه شکست‌های متوالی خود در این فصل از رقابت‌ها، دقایقی پیش با نتیجه ۴ بر ۲ مقابل تیم گیتی‌پسند شکست خورد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ روز دوم هفته بیستم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عصر امروز در حالی به پایان رسید که تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم مقابل تیم گیتی‌پسند اصفهان در ورزشگاه شهید حیدریان قم صف‌آرایی کرد و با توجه به اینکه در نیمه اول ۲ بر صفر از این تیم جلو بود،در نهایت با نتیجه ۴ بر ۲ شکست خورد.

شاگردان فرهاد کشاورز در ۳ دیدار اخیر خود با توجه به اینکه عملکرد درخشانی را از خود به نمایش می‌گذارند اما با بدشانسی نمی‌توانند از گل‌های زده خود محافظت کنند و مغلوب حریف می‌شوند.

ابوالقاسم عروجی، علی‌اصغر حسن‌زاده و علی‌رضا وفایی ۳ بازیکن قمی تیم گیتی‌پسند در این دیدار در مقابل تیم شهر زادگاهشان حضور داشتند؛ عروجی و حسن‌زاده توانستند دروازه نماینده فوتسال قم را در این دیدار باز کنند‌.

آناصنعتی‌ها تا به اینجای کار با انجام ۲۰ بازی و کسب ۱۸ امتیاز در رده دوازدهم جدول ایستاده‌اند و تیم‌های مس سونگون ورزقان، گیتی‌پسند اصفهان و کراپ الوند قزوین به ترتیب رده اول تا سوم جدول لیگ‌برتر فوتسال را به خود اختصاص داده‌اند.

شاگردان فرهاد کشاورز در هفته بیست و یکم مسابقات روز جمعه ۲۳ دی‌ماه به مصاف تیم سن‌ایچ ساوه خواهند رفت.

هواداران فوتسال قم با توجه به حضور مربی با دانشی مانند فرهاد کشاورز روی نیمکت تیم شهرشان امید دارند تا در بازی‌های آینده بتوانند پیروز مسابقات شوند. کشاورز در چند هفته حضورش در قم توانسته نظم و تاکتیک تیم آناصنعت را ارتقا دهد و فوتسالی‌های قمی به روز‌های خوب با کشاورز امیدوارند.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.