کد خبر : 8366
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مرداد 1402 - 16:56

تاکید آیت الله سبحانی بر صیانت از ارزش های دینی در جامعه

تاکید آیت الله سبحانی بر صیانت از ارزش های دینی در جامعه
آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید ضمن تقدیر از خدمات و زحمات دولت و تشکر از اهتمام ویژه رئیس جمهور نسبت به مسائل فرهنگی و مقوله عفاف و حجاب، بر ضرورت صیانت از ارزش‌های دینی در بخش‌های مختلف جامعه به‌ویژه ادارات و مراکز و موسسات دولتی تاکید کرد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛   آیت الله رئیسی رئیس جمهور در دیدار آیت الله سبحانی افزود: کنترل تورم و ثبات بازار و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی به‌ویژه بخش خصوصی در فعالیتهای اقتصادی از جمله خواسته های ما از شما است.

توسعه روابط با کشورهای منطقه و رشد اقتصادی ۴ درصدی از جمله اقدامات دولت سیزدهم است

رئیس جمهور نیز در این دیدار دلسوزی برای مردم، دغدغه‌مندی نسبت به ارزش‌های دینی و اندرز دادن مسئولان نسبت به مسائل اعتقادی و معیشت مردم را از جمله ویژگی‌های برجسته آیت الله سبحانی برشمرد و اظهار داشت: تلاش دولت در دو سال گذشته همواره اهتمام داشتن به دغدغه‌های علما و مراجع گرانقدر تقلید بوده است.

وی همچنین با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای توقف روند رو به رشد کشور با طراحی جنگ ترکیبی شامل شبیخون فرهنگی، مانع تراشی در مسیر تولید کشور، جلوگیری از صادرات کالا و ورود منابع ارزی به کشور گفت: بنای دولت حل مسائل کشور و مشکلات مردم به‌رغم همه این دشمنی‌هاست.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه دولت هرگز معیشت مردم را به اخم و لبخند دیگران گره نزده و نخواهد زد، تصریح کرد: رشد اقتصادی ۴ درصدی، رشد ۶ درصدی تولید و رکوردشکنی تجارت خارجی ۵۳ میلیارد دلاری با توسعه روابط با کشورهای منطقه از جمله اقدامات دولت در مسیر پیشرفت کشور بوده است.

رئیسی پوشش بیمه‌ای رایگان دهک‌های پایین جامعه، رایگان شدن هزینه آب و برق مصرفی اقشار ضعیف و همچنین طرح دولت برای تثبیت قدرت خرید یارانه دریافتی دهک‌های پایین جامعه را از جمله اقدامات دولت برای حمایت از اقشار ضعیف دانست و افزود: تحقق رشد چشمگیر تولید و صادرات کشور در آینده نزدیک وضعیت را بهتر خواهد کرد.

رئیس جمهور شاخص‌های اقتصادی مثبت و روند کاهشی تورم را موید تحقق این اهداف دانست.

وی همچنین با اشاره به مشکلات اجرای خصوصی‌سازی در دوره گذشته که باعث تعطیل شدن بسیاری از واحدهای تولیدی شده بود، تصریح کرد: در این دوره علاوه بر اصلاح روند واگذاری‌ها، احیای کارخانجات تعطیل شده در دستور کار دولت است و مصمم هستیم به‌جای تصدی همه امور کشور نقش هدایت، حمایت و نظارت را به بهترین وجه ممکن ایفا کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.